וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: עיכובים בלתי צפויים בהמשך שדרוג האיצטדיון

יצחק סולומון

23.12.2007 / 15:23

בקבוצה כועסים על העירייה בטענה שזו מונעת את המשך העבודות בשל מחלוקת סביב גובה עמודי התאורה. הקבוצה שבה להתאמן

בעירוני קרית שמונה כועסים על עיריית קריית שמונה, וטוענים כי דברים קטנים וחסרי ערך מנעו מעמודי התאורה להיות מותקנים כבר היום (ראשון). בקבוצה טוענים שמחלוקת על לא פחות מאשר גובה צביעת עמודי התאורה מנעה מהעבודות להתקדם. "כל פעם הייתה הנחייה אחרת. עד שיחליטו איזה גובה לצבוע, הקבלן תקוע עם העבודה". מדובר בהנחיות של משרד הביטחון ושל רשות שדות התעופה, בשל היותה של קרית שמונה ממוקמת על קו הגבול.

יחד עם זאת מיהרו להרגיע בקבוצה, ואמרו: "עד למשחק מול מכבי פתח תקוה יש לנו חודש שלם. אין שום סיבה שבעולם שעד אז התאורה לא תהיה מוכנה". שחקני הקבוצה יחזרו היום בערב (ראשון) לאימונים לאחר פגרה בת כמעט שבוע, בהרכב חסר במיוחד. הזרים של הקבוצה אמורים לנחות בארץ רק מחר, ויצטרפו לקבוצה ביום שלישי, למחנה האימונים שיתקיים הקבוצה באילת.

הכדורגלן בני בן זקן, שנמצא על סף החלמה משבר בשוקית, סיפר לאתר הקבוצה: "אני מחכה בקוצר רוח לחזור לשחק, כיוון שאני רואה את העונה הזאת כעונת מפתח בכל הנוגע להגשמת השאיפות שלי בכדורגל. כאחד שהקריירה שלו מאופיינת בעיקר בסבלנות ויכולת התמדה אני מאמין בכל ליבי שאני שחקן ששווה ליגת העל ואני מתכוון להוכיח את זה לאורך הזמן, כשהשנה הזאת אמורה להוות את הבסיס והניסיון להמשך".

בקריית שמונה אין החלטה בעניין המגן, תומר חליבה. "תומר צריך להחליט לגבי עתידו. אם הוא יחליט לעזוב, לא נעמוד בדרכו. אנחנו מצידנו לא ניזום מהלך לפרידה", הסבירו בקבוצה. ההערכה בקריה היא שלחליבה אין אופציות אחרות, גם לא מהפועל באר שבע, לכן הוא יישאר בקבוצה עד סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully