וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר מתעקש למכור את פאוליניו

23.12.2007 / 14:41

הקשר, שמסרב לצאת לחופשת חג, דורש הבהרות מרוני לוי. הצעה: חמד להרצליה תמורת אדרי. פנטאני נפרד משחקני אייאקס קייפטאון

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, מעכב את ההודעה על שחרורו של הקשר הברזילאי פאוליניו. הסיבה: שחר, שמוטרד מאוד מהעלויות של הקשר, ביקש מהסוכנים שהציעו אותו לחיפה למכור אותו לקבוצה בברזיל ולא להשאיל אותו. "מדובר בעלויות כבדות", הסבירו בחיפה. "פאוליניו הוא שחקן בן 32, לא נוכל להשאיל אותו בכל עונה. אם לא תהיה ברירה, נעדיף להקפיא אותו מאשר להשאילו בסכום זעום לקבוצה ישראלית".

פאוליניו עצמו עדיין שוהה בישראל ומסרב לצאת לחופשת המולדת שתכנן בברזיל. בחיפה העידו כי במהלך השבוע פאוליניו מגיע למשרדי המועדון ודורש שיבהירו לו את מעמדו בקבוצה באופן מיידי. ביום שלישי אמור לחזור רוני לוי מחופשה בלונדון ואז צפוי פאוליניו לקבל הודעה על שחרורו. בחיפה אמרו: "הוא נראה מתוסכל כי הוא לא מבין איך אחרי רזומה עשיר בפלמנגו, הוא לא מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי בישראל".

אגב, גם גוסטבו בוקולי שוהה בישראל. רנאטו ודייגו קרוסה יגיעו ביום שישי ופיטר מסיללה יצטרף ביום רביעי, אז תחדש הקבוצה את אימוניה. בחיפה ביררו הבוקר האם חלוץ נבחרת דרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני, יוכל להגיע גם הוא ביום רביעי, אבל רק מחר אמורה להתקבל תשובה בנושא. אם פנטאני לא יגיע ביום רביעי, הוא יגיע רק בסוף חודש ינואר או בתחילת חודש פברואר, בכפוף להישגיה של נבחרתו בגביע אפריקה לאומות.

פנטאני, אגב, נפרד אתמול משחקני אייאקס קייפטאון, רגע לפני שהוא מצטרף למכבי חיפה. הקבוצה ערכה לו הופעת פרידה והחלוץ פתח בהרכב במשחק מול קבוצת גולדן אראווס, שהסתיים בתיקו 1:1. בתקשורת בדרום אפריקה צוין כי אוהדי הקבוצה מקווים שהמועדון יימצא מחליף ראוי לפנטאני, שהיה מלך השערים של הקבוצה.


מכבי הרצליה פנתה למכבי חיפה וביקשה לשאול את תומר חמד. המאמן רוני לוי שהבהיר ביום ראשון שעבר לראשי הפועל כפר סבא שהוא לא משחרר את מאור מליקסון, וביום שישי שהוא לא משחרר את ארבייטמן ומימון, מוכן לשחרר את החלוץ רק אם פנטאני יצטרף.

בהרצליה, כמו בבני סכנין שמעונינת בחלוץ, מצפים לקבל תשובה במהלך הימים הקרובים. לוי יעדיף לשחרר את חמד לקבוצה שבה יוכל לקבל יותר דקות משחק. תום אלמדון, ששחרורו מעוכב על ידי המאמן בטענה שאין שוער מחליף ראוי, עשוי לקבל שחרור לאור הצעה שעלתה השבוע. יתכן והשוער יעזוב לאשדוד אם חמד ישוחרר להרצליה ותמורתו תקבל חיפה בחזרה את שוער המשנה שלה, אמיר אדרי. האפשרות הזאת, שמטרתה לאפשר לחמד ואלמדון "להתאוורר" בקבוצה אחרת, תוצע לראשי הרצליה לאחר שובם של המאמן והבעלים מחופשות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully