וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מחכה לעדכון מברק יצחקי

אורי שלו

23.12.2007 / 12:30

החלוץ סיכם בעל פה עם גנק, אבל האלופה טרם קיבלה מסוכניו מידע לגבי מצבו. בכל מקרה, ההתקפה לא תחוזק. אם זיו יישאר, יתכן שבן יוסף יושאל

בבית"ר ירושלים עוד לא קיבלו פניה בנושא מעברו של ברק יצחקי לגנק הבלגית. בימים הקרובים ידרשו בקבוצה מסוכן השחקנים רונן קצב הבהרות לגבי מצבו של החלוץ, שסיכם בעל פה עם הבלגים, אבל טרם השלים את פרטי העיסקה. גם אם העסקה תיסגר, בבית"ר לא מתכננים להביא מישהו במקום יצחקי לחלק הקדמי, אלא לסמוך על הסגל הקיים. החלוצים טוטו תמוז, עמית בן-שושן וחן עזריאל יזכו לדקות משחק רבות יותר ויובילו את החלק הקדמי של הקבוצה עד לסיום העונה הנוכחית.

מלפפון נוסף של חלון ההעברות הוא יואב זיו, שמחזיק בהצעה מקופנהאגן הדנית, אבל סוכניו מנסים להשיג עבורו חוזה בקבוצה בכירה יותר. בבית"ר מצפים לתשובה מרונן קצב גם בנוגע להצעות שקיבל המגן עד כה. אם זיו יישאר בסופו של דבר בבית"ר, תשקול האלופה את מעמדו של תומר בן-יוסף. בבית"ר מאמינים שהבלם לא ישוחרר כי אף קבוצה לא תוכל לעמוד בעלויותיו, אך יתכן שיושאל למ.ס אשדוד או למכבי תל אביב.

ב-26 בחודש תצא הקבוצה לאילת למחנה אימון. במהלך המחנה תשחק בית"ר נגד הפועל קריית שמונה ונגד בני אילת, במשחקים שהכנסותיהם יוקדשו לעמותת "לתת". הזרים של הקבוצה הנמצאים בחופשת מולדת בברזיל, צ'ילה, גאנה וקרואטיה, צפויים לאחר ביום למחנה, כדי להשלים את החג עם משפחותיהם. מילובאן מירוסביץ', שאינו מרוצה ממעמדו בקבוצה, צפוי להיפגש עם ראשי הקבוצה כשיחזור. מירוסביץ' צפוי לבקש הבהרות בנוגע למעמדו, אך צפוי בכל זאת להישאר עד תום העונה. בכיר במכבי תל אביב בירר עם מירוסביץ' את מצבו, אולם השחקן ובית"ר יעדיפו כנראה לא לפרק את החבילה בשלב זה.

ב-23 בינואר יחל טורניר הערוץ הראשון הרוסי בארץ, ובית"ר תיטול בו חלק. הקבוצה שובצה לבית אחד עם שתי קבוצות ששיחקו העונה בליגת האלופות - שחטאר דונייצק וצסק"א מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully