וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשיית מין חדשה מסעירה את אנגליה

23.12.2007 / 11:36

מיקה ריצ'רדס, שחקן מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, צילם עצמו מקיים יחסי מין יחד עם חברו וצעירה בת 19 בשירותי בית מלון. מעמדו בנבחרת בסכנה

הסערות באנגליה רק נמשכות. אחרי שהנבחרת כשלה להעפיל ליורו הקרוב, ובמקביל לעובדה כי ג'וני אוונס, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד חשוד באונס, פרשייה חדשה בוקעת. ה"ניוז אוף דה וורלד" מפרסם כי כוכב הנבחרת, מיקה ריצ'רדס, תיעד את עצמו כשהוא מקיים יחסי מין עם בחורה צעירה.

שחקנה של מנצ'סטר סיטי צילם באמצעות המצלמה במכשיר הטלפון הסלולארי שלו את האירוע בשירותי בית המלון, כאשר היה שותף איתו למעשה גם חברו מהליגה, שחקן צעיר ומבטיח. בצילומים ניתן לראות בבירור את קיום יחסי המין, כאשר בזמן שחברו של ריצ'רדס שוכב עם הנערה בת ה-19, הוא מחייך אל המצלמה.

כפי הנראה הסרט צולם בסמוך להפסד של אנגליה לקרואטיה, עת הודחה הנבחרת מההעפלה ליורו. אחד מחבריו של ריצ'ארדס, אמר: "מיקה והחבר שלו התרברבו על מה שהם עשו עם הצעירה, הם חשבו שזה מצחיק. אפשר להגיד שהם ממש אהבו את זה. רוב החברים שלי קיבלו את זה לפלאפון, אבל אי אפשר להגיד שהם התייחסו אליה כמו חתיכת בשר".

ריצ'ארדס החל לדאוג יותר כאשר הבין שהסיפור עלול לסכן את מעמדו בנבחרת, אחרי שפאביו קאפלו מונה לתפקיד. קאפלו שנחשב לסוג של רס"ר משמעת, כבר אמר לאחר המינוי שלו כי הוא יבחן בדקדקנות מי מהשחקנים שהיו בקמפיין הקודם ראויים לשחק תחתיו כעת.

בנושא הזה הוא אמר: "מקום בנבחרת לאומית אמור להיות משהו שראויים לו, וזה משהו שיתבסס על התנהגות, משחק וגישה". אגב, ריצ'ארדס הוא המגן הצעיר ביותר שזומן לנבחרת האנגלית, כשהוא בסך הכל בן 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully