וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יקרה בקרבות האביב של ליגת האלופות?

מיקי יואכים

23.12.2007 / 11:15

אחרי שמיקי יואכים התאושש מהגרלת 1/8 גמר הצ'מפיונס, הוא בדק את סיכויי הקבוצות להמשיך הלאה. מה התחזית? כולם יפרקו את כולם

אחרי שתוצאות הגרלת ליגת האלופות ידועות, נותר רק לחפש את הנקודה המעניינת בכל מפגש, ולנסות לחזות את תוצאות המפגשים. אמנם הנבואה ניתנה לשוטים, אבל אתם יודעים, להשתעשע תמיד אפשר...

ארסנל – מילאן

הסיפור: כנראה ה-מפגש של שמינית הגמר. המובילה של הליגה האנגלית, שמראה העונה את הכדורגל הסוחף ביותר ביבשת, נגד הרוסונרי עתירי הניסיון, מחזיקי ליגת האלופות ואלופי העולם לקבוצות.

התחזית: 50/50. הדבר היחיד שברור כבר עתה – יהיה מעניין ביותר. מילאן מזייפת קשות בליגה (עדיין ללא ניצחון ביתי בסן סירו), ובונה על ליגת האלופות. לעומתם, התותחנים נחושים לחזור על ההישג בלפני שנתיים (גמר). בדרך לאותו הישג הם הדיחו קבוצה איטלקית – יובנטוס.

ליברפול – אינטר

הסיפור: אחת משתי המערכות בקרב האנגלי-איטלקי. האלופה והמובילה הבטוחה של הסרייה A, שמתחילה גם להרשים לאחרונה באיכות הכדורגל, נגד החוליה החלשה (בינתיים) ב"רביעייה הגדולה" האנגלית. מצד שני, ליברפול לא בוחלת השנה בטריקים בסגנון איטלקי בשילב להשיג את מטרותיה.

התחזית: 45/55 לאינטר. אינטר נראית טוב מליברפול כמעט בכל פרמטר. אבל הנראזורי יכולים להבריק כמה שהם רוצים בליגה, וליברפול יכולה להתרחק מהמובילות כמה שהיא רוצה, איש לא יכול להתווכח עם ההסטוריה. זו של אינטר במפעל לא נעימה. זו של ליברפול מהוללת. גם היכולת של בניטס לנטרל יריבות עדיפות עשויה לעזור.

ליון – מנצ'סטר יונייטד

הסיפור: השתיים נפגשו לפני שלוש שנים בשלב הבתים והצרפתים סיימו בראש הבית. התוצאות הישירות היו דווקא לטובת היונייטד עם 2:2 בצרפת ו-2:1 ב"אולד-טראפורד". לאחר המפגשים פרגוסון שפע מחמאות על כוכבי היריבה – אסיין, דיארה ומאלודה – אבל לא הצליח לשים את ידו על אף אחד מהם.

התחזית: 40/60 ליונייטד. ליון נחשבה עד אשתקד למועמדת ודאית לרבע הגמר לפחות. אז קרה הפיאסקו מול רומא, שבתורה נקרעה לגזרים על ידי שחקיו של פרגוסון. מצד שני, נראה שליון מתאוששת מפתיחת העונה החלשה שלה ומתחילה להציג כדורגל מתואם. אם ליון תצליח לברוח בפער מספיק בליגה עד המפגש ותתרכז כל כולה בליגת האלופות, צפויים לשדים האדומים חיים קשים.

רומא – ריאל מדריד

הסיפור: לפני שלוש שנים ריאל פירקה את רומא פעמיים – 0:3 ב"אולימפיקו" ו-2:4 ב"סנטיאגו ברנבאו".

התחזית – 40/60 לריאל. ריאל לא ממש הרשימה בדרך להצלבה, עם שלושה נצחונות ביתיים ואף לא אחד בחוץ. אם הג'יאלורוסי יצליחו לחזור לכושר שלהם מספטמבר הם יכולים להביך קשות את הספרדים. בכל מקרה אחר החבר'ה של שוסטר נראים טוב יותר.

בארסה וצ'לסי יוצאות לטיול

סלטיק – ברצלונה

הסיפור: בסתיו 2004 הקבוצות נפגשו בשלב הבתים של ליגת האלופות. הסקוטים חילצו תיקו ב"קמפ-נואו" והפסידו 3:1 ב"פארקהד", כאשר את המצטיין במשחק היה הנריק לארסון, שרק חצי שנה לפני כן החליף את הפסים הירוקים בכחולים-לבנים.

התחזית: 30/70 לבארסה. סלטיק גילתה חוסר יציבות יחסית בשלב הבתים עם שלושה הפסדים והפרש שערים שלילי. בארסה טרם הפסידה באירופה והיא הפייבוריטית הברורה במפגש.

שאלקה – פורטו

הסיפור: לשתיים לא היו סיבות ממשיות להיפגש בשנים האחרונות. תוצאות ההגרלה נוחות לשני הצדדים וזהו המפתח למפגש הגרמני-פורטוגלי.

התחזית: 45/55 לפורטו. פורטו הרשימה בשלב הבתים וסיימה לפני ליברפול ומארסיי. שאלקה הצליחה לצלוח העונה לראשונה את שלב הבתים. זה היה הנסיון השלישי (אחרי 2001 ו-2005) וגם זה הצליח בקושי, לא מעט בזכות הבלאגן הניהולי אצל היריבות בבית. שאלקה אמנם מגיעה מליגה חזקה יותר, אבל פורטו הנוכחית מתחילה לקבל השוואות לזו של מוריניו שזכתה בכל הקופה. הלטון, קווארסמה ולוצ'ו גונזאלס נחושים להוכיח שהם ראויים להשוואה.

אולימפיאקוס – צ'לסי

הסיפור: היוונים הרשימו בשלב הבתים, השיגו מספר נקודות זהה לריאל מדריד הגדולה, ועלו להצלבה על חשבון ורדר ברמן ולאציו. עם הנסיון הטוב הזה אולימפיאקוס תגיע עם בטחון למפגש מול צ'לסי – ספק אם זה יעזור לה.

התחזית: 30/70 לצ'לסי. עם כל הכבוד להישגים של היוונים, לאברם ולצ'לסי אסור לעוף בשמינית הגמר, ועוד מול קבוצה ברמה של אולימפיאקוס.

פנרבחצ'ה – סביליה

הסיפור: הסבילאינים מסתגלים במהירות לסטטוס החדש שלהם כקבוצת מרכז טבלה בליגה, אבל ההישגים שלהם בטורנירי גביע מדברים בעד עצמם. לנצח את פנר ב"סקרו סרקוגלו" היא משימה לא פשוטה – הקבוצה של זיקו לא הפסידה במגרש הזה ואף לא ספגה מרגלי היריבות – השער היחיד שספגה היה עצמי של אדו דראסניה.

התחזית: 40/60 לסביליה. סביליה ניסתה לגוון את ההרכב שלה בקיץ, ועד עכשיו היא לא מצליחה להיכנס לקצב שאפיין אותה בעונות האחרונות. היא גם איבדה את המאמן חואנדה ראמוס שערק לטוטנהאם. בכל מקרה לקבוצה האנדלוסית יש יתרון איכותי על קבוצתו של זיקו. מצד שני פנר תתבסס על המגרש הביתי, ולא תוותר בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully