וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם לא באים לפיקניק, אלא לכדורסל"

שגיא ניר

23.12.2007 / 13:05

האיגוד החליט לחייב את ניר כהן וכדיר להופיע עם הנבחרת בהולנד, על חשבון המשחק מול מכבי ת"א. יו"ר ר"ג ברנר: "אני לא משחרר אותם"

איגוד הכדורסל החליט הבוקר (ראשון) שלא לשחרר את שחקני עירוני רמת גן אלישי כדיר וניר כהן מהסגל המורחב לטורניר חג המולד בהולנד. המשמעות: השניים עשויים להצטרף לקבוצה רק שעות בודדות לפני משחק הליגה מול מכבי תל אביב, ביום שני הבא, ולהחמיץ את כל ההכנה למשחק.

הקבוצה מזיסמן תארח את האלופה ב-31 בדצמבר במשחק שנדחה בעקבות אירועי החזיז במלחה, היום בו ישוב הסגל המורחב של נבחרת ישראל מטורניר חג המולד בהולנד. בעקבות החלטת האיגוד לדחות את בקשתה של הקבוצה לשחררם מהנסיעה או להחזירם לארץ מוקדם יותר, כפי שביקשה רמת גן, תיאלץ הקבוצה להיערך למשחק ללא השניים, שחקן חמישייה ושחקן רוטציה חשוב. יש לציין כי גם למכבי תל אביב נציג בנבחרת - עומרי כספי.

הנבחרת תתכנס לראשונה מחר, ומחרתיים תמריא להולנד שם תשחק בבית אחד עם אמסטרדם של אריק שיבק, קבוצה מברזיל וקבוצה מאסטוניה. במידה ותהיה אחת מהשתיים שתעלנה לשלב הבא, תשחק הנבחרת את משחקי חצי הגמר והגמר בימים שבת וראשון, ותשוב ארצה רק ביום המשחק של רמת גן מול מכבי תל אביב.

"אני לא משחרר אותם לנסיעה", קבע יו"ר רמת גן בני ברנר. "הם צריכים לשחק איתנו ולא בטורניר הזוי, סתמי לחלוטין שלא קשור ליהודים, ישראלים, או תחרות קדם אירופית או אולימפית. אלו שחקנים שאני משלם להם משכורות. אם יש בעיה שיקחו שחקנים אחרים - כדי לראות את ניר כהן ואלישי כדיר צביקה שרף לא צריך מסע בחו"ל, הוא יכול לראות אותם בליגה בארץ. ממילא זו נבחרת שלא התאמנה יחד אפילו פעם אחת".

"זו התעלמות מוחלטת מצרכים של קבוצה, וצביקה שרף שהוא מנכ"ל מכבי תל אביב היה אמור לחשוב על זה ולתכנן את זה אחרת. טורניר חג מולד לא אמור לפגוע בקבוצה שלנו, או בעונה שלנו. זה לא נראה טורניר של נבחרת ישראל, כי נבחרת כזו צריכה להיות מאומנת ופה זה קומץ שחקנים שלא התאמן מעולם יחד".

יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט הגיב: "הם לא באים לפיקניק אלא למקום בו הם ישחקו כדורסל. מדובר ברצונו של המאמן להתנסות במשחקם של מספר שחקנים שהם פוטנציאל לצירוף לנבחרת הלאומית בקיץ. הם יתאמנו ולא באים לשבת על הספסל, ואם הם לא יהיו טובים נשחרר אותם מוקדם יותר. בכל לוח זמנים השחקנים אמורים להגיע ארצה לפני המשחק".

עדכון ראשון: 23.12.07 10:33
עדכון אחרון: 23.12.07 13:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully