וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אפשר לסגור את הפער מהמוליכות"

23.12.2007 / 10:17

בניון אופטימי אחרי השער שכבש ב-1:4 על פורטסמות': "הראינו הרבה אופי". קראוץ' יוצא נגד אובי מייקל. אדבאיור: "נלחמנו בשביל הקהל"

הניצחון 1:4 על פורטסמות' משאיר את ליברפול עם מחשבה שאפשר לכבוש את הצמרת, כך לפחות רפא בניטז חושב. המאמן הספרדי נשמע מאוד נלהב לאחר המשחק, שבו זכה יוסי בניון לכבוש את השער הראשון. "זה היה חשוב לנצח כמו גם לשחק טוב. עשינו הופעה מצוינת".

"כבשנו שני שערים במחצית הראשונה ושיחקנו טוב, יצרנו גם מצבים. במחצית השנייה, אולי ב-10 דקות, היינו קצת לחוצים אבל ברגע שכבשנו את השער השלישי, המשחק נפתח שוב והגענו לעוד מצבים", המשיך בניטז.

מאמנה של ליברפול נשאל מה הוא אמר לשחקנים שלו עוד לפני המשחק, אך הוא הדגיש כי הוא הסתפק בדברים פשוטים: "אתם יודעים שאנחנו קרובים לצמרת הליגה, לכן נסו לעשות את המקסימום. אני חושב שכולם היו מרוכזים בסוף".

ובכל זאת, גם בניטז מבין שהמשוכות כדי להשיג את האליפות אינן נגמרות עם פורטסמות'. "אנחנו צריכים לנצח הרבה משחקים ברצף אם אנחנו רוצים לצמצם את הפער. אם נוכל לנצח את המשחקים הבאים, אולי נהיה קרובים יותר, ואנחנו צריכים לחשוב באותה צורה נגד מנצ'סטר סיטי".

גם בניון הצטרף לדברים של מאמנו, ואמר: "עשינו ניצחון חשוב והראינו הרבה אופי. המחצית הראשונה הייתה אחת מהטובות שלנו העונה. עבדנו קשה, רצינו יותר, אני מקווה שהניצחון ייתן לנו ביטחון להמשך".

לגבי השער שהבקיע אמר: "קיבלתי כדור מצוין מהארי קיואל ואני שמח שזה נכנס. אנחנו צריכים לחשוב כמו המנג'ר שלנו רק משחק אחד קדימה. אם נחשוב יותר מדי, נפסיד. כעת, אנחנו צריכים עכשיו לסגור את הפער. אני חושב שאפשר לעשות את זה".

קראוץ': "אנגלים לא עושים הצגה כמו ג'ון אובי" (עוזי דן, הארץ)

פיטר קראוץ' מצא את האשמים בהרחקתו נגד צ'לסי, ובכלל את עושי הצרות בכדורגל האנגלי: השחקנים הזרים כמובן. חלוץ ליברפול, שספג כרטיס אדום אחרי עבירה גסה עם שתי הרגליים על ג'ון אובי מייקל, טוען שהתגובה של הניגרי היתה מוגזמת.

בראיון לעיתון "ליברפול אקו" אמר קראוץ': "שחקנים זרים תרמו רבות למשחק האנגלי, אבל אלה דברים שאתה לא רוצה לראות, אלו הצגות. אם הייתי עושה עבירה כזו על למפארד או טרי, הם לא היו מתגלגלים ועושים הצגה כמו מייקל, ברור שלא. לא עשיתי עבירה כזו קשה, אך הוא הגיב כאילו ירו בו. האם מישהו כמו קראגר היה מגיב כך? ברור שלא". בתגובה קרא מייקל לדברים של קראוץ' "גזענות בפוטנציה".

אדבאיור: "במשחק הזה נלחמנו עד הסוף"

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, ארסנל ניהנתה משערים של עמנואל אדבאיור וניקלאס בנדטנר כדי לנצח 1:2 את טוטנהאם, מה שהשאיר לה את המקום הראשון בטבלה. "זה היה משחק קשה, במחצית הראשונה זה היה אפילו קשה מאוד", אמר אדבאיור לאחר המשחק.

אדבאיור הסביר את התפתחות המשחק, אחרי שקבוצתו כבשה את שער היתרון, התרנגולים הישוו ואף החמיצו פנדל, כשבנדטנר שנכנס כמחליף סגר את הסיפור: "כבשנו ראשונים, אך טוטנהאם שיחקה טוב וחזרה. ניצחנו, וזה הדבר החשוב ביותר, אבל אנחנו עדיין צריכים לעבוד קשה.

"במשחק הזה נלחמנו עד הסוף, והיינו צריכים להראות את זה לאוהדים. אנחנו הולכים לחגוג כמו שצריך, אבל גם צריכים להתמקד ולנצח כמה שיותר משחקים שאפשר". מנואל אלמוניה, שעצר את הפנדל של רובי קין, הסביר איך עשה זאת: "ניחשתי את הפינה. זו אינטואיציה, מזל, אני לא מתאמן על זה יותר מידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully