וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרקת וגם ירשת?

22.12.2007 / 22:33

רונלד קומאן מאמן ולנסיה העיף השבוע את קניזארס ואלבלדה וסחט 2:2 דרמטי נגד סראגוסה. סביליה הביסה 1:4 את ראסינג סנטאנדר

רונלד קומאן זרק באמצע השבוע את השוער סנטיאגו קנזיראס והקפטן והבלם דויד אלבלדה משורות ולנסיה כדי להכניס קצת פלפל לקבוצתו, ומסתבר שמהלך זה השתלם לו בגדול. העטלפים סיימו בתיקו 2:2 דרמטי הערב (שבת) במחזור ה-17 של ה'לה ליגה', עם סארגוסה. במשחק נוסף, גברה חטאפה בחוץ על אלמריה 0:2. סביליה אירחה את ראסינג סנטאנדר בראמון סאנצ'ז פיחואן והביסה אותה 1:4.


סראגוסה - ולנסיה 2:2

הקבוצה מעיר התפוזים יצאה ל'לה רומראדה' הקשה של סראגוסה בתקווה לשבור את בצורת השערים הנוראית בליגה, כשלא כבשה זה שישה משחקים רצופים וכמובן, להשיג נקודות אחרי ההשפלה מול ברצלונה במחזור הקודם בבית.

רונלד קומאן, שזרק השבוע את השוער קניזארס, הציב בשער הקבוצה דווקא את מורה ולא את השוער הגרמני שהובא בקיץ משטוטגארט, טימו הילדנברנד. אבל מורה עשה שטויות שעלו להולנדי ביוקר. בדקה ה-18 השוער הכשיל את ריקרדו אוליביירה ברחבה. דייגו מיליטו כבש את הפנדל. 12 דקות לאחר מכן רוחב של סרג'יו גארסיה פגע בשוער האומלל, וסארגוסה חגגה שער שני. הקבוצה של ההולנדי סיימה את רצף אי הכיבושים, כשהחלוץ הענק ניקולה זיגיץ' צימק עם שער נגיחה בדקה ה-76. שש דקות אחר כך העטלפים חזרו מהקבר עם שער שוויון של דויד סילבה. החלוץ הספרדי, שחובב שערים מרהיבים, הוסיף עוד אחד לרזומה כששלח טיל אדיר לרשת. קומאן, שהורחק בדקה ה-58, חגג נקודה יקרה בחוץ ואולי חזרה אל דרך המלך.

סביליה - ראסינג סנטאנדר 1:4

הקבוצה של מנואל חימנז, ללא מלך השערים של הליגה, לואיס פביאנו שקיבל אדום במחזור הקודם, חזרה לביתה, הראמון סאנצ'ז פיחואן, כדי לפגוש את הקבוצה המפתיעה של הליגה. הקבוצה מבירת אנדלוסיה מטפסת אחרי ניצחונה הגדול, לפני השלמת המחזור, למקום השמיני בליגה.

מסכת השערים נפתחה בדקה ה-26 עם שערו השמיני של פרדי קאנוטה, אחרי חילופי מסירות של דני אלבס ואנצו מרסקה. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה אזקייל גאראי נגח כדור קרן פנימה והשווה. בדקה ה-64 הכניס המאמן חימנז את שאבנטון לכר הדשא. החלוץ האורוגוואי גמל לו עם שער יפהפה בבעיטה חופשית. 12 דקות לסיום, הורחק גאראי וקבוצתו התפרקה. חסוס נבאס הבקיע את השלישי במתפרצת יפה חמש דקות לסיום. בדקת הסיום מחליף נוסף, אדריאנו, כבש את הרביעי, אחרי שחדר לרחבה וגילגל משישה מטרים מול השוער פנימה.

אלמריה - חטאפה 2:0

העולה החדשה אירחה את הקבוצה המדרידאית, שפתחה את העונה רע, עשתה התאוששות טובה, אבל הפסידה בשני משחקיה האחרונים. לוקאס מתיאס ליכט כבש את את הראשון שמונה דקות לסיום המחצית הראשונה. אלברט קרוסאט מאלמריה הורחק בדקה ה-78, ורוברט דה לה רד הוסיף את השני בדקה ה-85. חטאפה, שהעפילה לשלב הבא בגביע אופ"א, משיגה את שלוש הנקודות החשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully