וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עדיין במרחק נגיעה

22.12.2007 / 20:26

נאנסי שמרה על המתח בצמרת הצרפתית כשסיימה ב-1:1 עם ליון. בורדו וקון השיגו ניצחונות ושמרו את עצמן במאבק על האליפות

המחזור ה-19 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שבת) עם הגרסה הכי דומה למשחק עונה שהליגה הזו מסוגלת לספק, כשהאלופה בשש השנים האחרונות, ליון, התארחה אצל נאנסי, הטוענת התורנית לכתר שפיגרה אחרי ליון בארבע נקודות ערב המחזור. התנאים הקשים במגרש המושלג בנאנסי לא מנעו מהשתיים להציג משחק קצבי ורב בהזדמנויות, שהסתיים ב-1:1 ששמר לפחות למראית עין על המתח בצמרת לקראת שנת 2008.

בורדו ניצלה את איבוד הנקודות כדי לנצח 0:1 בחוץ את סושו ולהתקרב עוד יותר לליון ונאנסי. קון אף היא עשתה את העבודה עם ניצחון קליל 0:2 על שטרסבורג. לה מאן נכנעה 1:0 למארסיי וניס גברה 0:1 על ולנסיין. הדרבי בין לאנס וליל נדחה למועד מאוחר יותר.

נאנסי - ליון 1:1

נאנסי הצנועה לא נבהלה מהאימפריה שהתייצבה מולה ושיחקה כשווה מול שווה לאורך 80 דקות במגרשה הקפוא, לפני שראתה את מילאן בארוש, שעלה כמחליף, מעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-80, במה שנראה כשער הניצחון שישים את החותמת הכמעט סופית על האליפות השביעית ברציפות של ליון. אבל שלוש דקות לסיום הקפיץ כריס מאלונגה, שעלה כמחליף בעצמו, את האוהדים המקומיים כשאיזן את התוצאה בבעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בפרנסואה קלרק ומצאה את דרכה לרשת.

מארסיי - לה מאן 0:1

לה מאן פספסה הזדמנות להתקרב עוד יותר לליון ונאנסי, אחרי שנוצחה על ידי מארסיי וקטעה רצף של שלושה משחקים ללא הפסד. ממאדו ניאנג כבש את שער הניצחון למארסיי אחרי רבע שעה של משחק, ובמחזור הבא היא תתארח אצל ראן בתקווה לחלץ נקודות נוספות שיקרבו אותה לחלק העליון של הטבלה.

בורדו התקרבה לנאנסי

סושו - בורדו 1:0

מי שכן ידעה לנצל את איבוד הנקודות של שתי המוליכות היא בורדו שרשמה ניצחון חוץ, אחרי שבשני המחזורים האחרונים היא איכזבה עם תיקו מול מארסיי וניס. מחצית עקרה משערים לא הפריעה לג'וסאו לכבוש חמש דקות לסיום.

לוריין - מץ 0:2

מץ ממשיכה להסתבך בקרקעית הליגה הצרפתית, כשהיא נשארת עם ניצחון אחד ב-19 משחקים. ראפיק סאייפי האלג'יראי (57) וניקולאס מארין (90) כבשו את השערים לזכות לוריין שלא הפסידה כבר בשמונת המחזורים האחרונים.

ניס - ולנסיין 0:1

אחרי שיאסין בזאז מולנסיין הורחק בדקה ה-16, ניס הצליחה לנצל את היתרון המספרי כדי להשיג עוד שלוש נקודות כשליליאן לסלאנדס כבש שתי דקות למחצית והעלה את קבוצתו למקום השביעי עם 29 נקודות.

קון - שטרסבורג 0:2

קון עשתה עוד מאמץ מבחינה להידבק לצמרת, והניצחון על שטרסבורג משאיר אותה במרחק שמונה נקודות מליון. חואן אלוחנס הארגנטינאי (41) וסדריק הנגברט (79) כבשו את השערים לזכותה, והשאירו את שטרסבורג עם צרות התחתית, כשהיא כעת רחוקה חמש נקודות מהקו האדום.

סט. אטיין - פ.ס.ז' 1:0

הפריזאים ממשיכים במגמת ההתאוששות אחרי תקופה רעה שכללה איומים על חיי השחקנים. הניצחון הזה העלה אותם מעל לקו האדום ומי שהיה אחראי על השער היחיד במשחק היה פגי לואינדולה, שעשה את זה בדקה ה-51.

במשחק נוסף ניצחה אוקזר את מונאקו 0:1, כשאליין טראורה כבש את שער הניצחון בדקה ה-68. טולוז וראן נפרדו בתיקו 0:0.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully