וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "לא קל יהיה להחליט את מי לצרף"

אריק רחמיאן

22.12.2007 / 20:20

מאמן מכבי נתניה התייחס לרכבת הזרים שנמשכת. ג'רי אקמינקו, קשר אחורי מגאנה, נחת בארץ. עטר החליט לקצר את החופשה לשחקנים ביומיים

מכבי נתניה מתחילה להתרגל ליום שאחרי ההודעה של תמיר כהן על כך שהוא עוזב לבולטון, ובקבוצה מתחילים לבחון לא פחות שישה שחקנים. היום (שבת) נחת בארץ קשר אחורי מגאנה, ג'רי אקמינקו (20), ששיחק בנבחרת הצעירה והבוגרת של גאנה ובין השאר שיחק בהארט אוף ליונס מהליגה הבכירה במדינה.

אקמינקו הצטרף לקשר שינדה איזימורה מניגריה, ולחלוצים הגנאים רובן סניו ואנטוניו יבואה, שכבר הגיעו ביום חמישי. הזרים יחלו להתאמן כבר ממחר עם מכבי נתניה, כשאליהם יצטרפו שניים נוספים שינחתו ביום שני כדי להיבחן בקבוצה.

המאמן ראובן עטר התייחס לכל ששת הנבחנים בראיון שהעניק לרדיו קול נתניה, ואמר: "אכן מגיעים אלינו שישה שחקנים מאפריקה ומדרום אפריקה, שניים מהם ראיתי בדיסק ועל היתר שמעתי והם ייצאו איתנו למחנה אימונים באילת, שם אני אבחן אותם". עטר אף התייחס לקושי בהחלטה לבחור שחקן בתקופה כל כך קצרה, ואמר: "זה בהחלט לא קל להחליט, אבל נעבור גם את זה. לפעמים יש שחקנים שמספיק לי יום אחד כדי להחליט אם הם מתאימים לי, כמו איברהים עבדול ראזק, שבא להיבחן אצלי ואחרי 20 דקות הוריתי להחתים אותו. לעומת זאת, לקחו לי שבועיים עד שראיתי את כל התכונות של פפי קימוטו, על מנת להחליט אם להחתים אותו".

מחר תחל מכבי נתניה את אימוני הפגרה שלה. עטר החליט לקצר ביומיים את החופשה שהעניק לשחקנים. ממחר ועד יום שלישי הקבוצה תתאמן במעגן מיכאל, זאת בשל שזרוע החורף שעובר משטח הדשא ב"קופסא", וביום שלישי תצא הקבוצה למחנה האימונים באילת, כשהכוונה של עטר היא לקיים תשעה אימונים במהלך חמשת הימים. נתניה תשוב במוצאי שבת, וביום ראשון הבא תחל את הכנותיה לקראת המשחק ב"קופסא" מול סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully