וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס פילזן מתחילה להתחמם לקראת מכבי

22.12.2007 / 19:24

קבוצתו של דייויד בלאט, יריבתה הבאה של מכבי ת"א ביורוליג, חזרה מאיזמיר עם ניצחון חוץ חשוב 85:92 על קרסיאקה בליגה הטורקית

שלושה ימים אחרי שניצחה במילאנו ביורוליג, ופחות משבועיים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב למשחק קריטי עבור שתי הקבוצות, רשמה הערב (שבת) אפס פילזן ניצחון שני ברציפות בליגה הטורקית. קבוצתו של דייויד בלאט יצאה לאיזמיר למפגש לא קל מול קרסיאקה, שהחזיקה ערב המחזור ה-12 במאזן זהה לזה של פילזן עם שבעה ניצחונות וארבע הפסדים.

פילזן פיגרה בשמונה נקודות במחצית, 51:43, אבל הרבע השלישי כבר הסתיים בתוצאה 66:66, וברבע הרביעי היא כבר נטלה את השליטה במשחק. קני גרגורי הוביל את קלעי פילזן עם 20 נקודות, ארמל קוקו הוסיף 18 ודרו ניקולאס תרם 15.

מלאגה, שתגיע ליד אליהו בעוד שלושה שבועות, רשמה הערב ניצחון מצוין על ברצלונה, 62:77, שהיה החמישי ברציפות של הקבוצה האנדלוסית שממשיכה לשעוט במעלה הטבלה אחרי הפתיחה החלשה שלה. מרכוס הייסליפ קלע 24 נקודות והוריד 10 ריבאונדים למלאגה, קרלוס קבסאס הוסיף 16 וברני רודריגז סיים עם 14. יאקה לאקוביץ' היה היחיד שתפקד בבארסה עם 24 נקודות.

ארמאני מילאנו, עוד אחת מיריבותיה של מכבי תל אביב, ניצחה הערב בליגה האיטלקית 78:85 את סקפאטי, בזכות 21 נקודות של דנילו גלינארי הצעיר, ועוד 18 של מלווין בוקר. ליריבה נוספת של אלופת ישראל, היה ערב פחות מוצלח, עם הפסד בליגה האדריאטית 88:76 להמופראם ורסאץ' הסרבית. לארי איוסו הוביל את קלעי ציבונה עם 20 נקודות.

* אולימפיאקוס של פיני גרשון וארז אדלשטיין העפילה הערב לחצי גמר הגביע היווני, אחרי שניצחה 69:83 את אא"ק אתונה, עליה גברה לפני שבוע גם בליגה. רודני בלאנקי הוביל את האדומים עם 20 נקודות, ארווידאס מצ'יאוסקאס עזר לו עם 19.

* אוסטנד של שרון דרוקר נשארה צמודה לשרלואה בפסגת הטבלה הבלגית אחרי ניצחון 72:77 על מונס. לובן של יעקב ג'ינו נותרה במקום הלפני אחרון אחרי שהפסידה 68:66 לאאלסטר, איציק אוחנון שיחק 32 דקות במדי לובן וקלע שמונה נקודות. אנטוורפן, יריבתה הבאה של גליל עליון בגביע יול"ב, הפסידה 77:65 בבית לשרלואה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפס פילזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully