וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: לופא חזר להוביל את הטבלה

22.12.2007 / 16:14

הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את נס ציונה ומקדימה בשתי נקודות את ג'דידה. טמרה ניצחה את טירת הכרמל 0:1, השקמה חזרה לנצח

אחרי המעידה אתמול (שישי) של הפועל בני ג'דידה שסיימה בתיקו מאופס מול עירוני קרית אתא, הפועל ירושלים ידעה לנצל זאת, לנצח ולעלות לראשות הטבלה בליגה הארצית. החניכים של לופא קדוש יצאו למשחק חוץ אצל סקצית נס ציונה, וכבשו שער אחד שהספיק לניצחון 0:1.

יוסי אבולעפיה כבש את השער היחיד במשחק כבר אחרי שש דקות, כשגם הרחקה של עמוס בוארון בדקה ה-72 לא לקחה מירושלים את 3 הנקודות. בעקבות הניצחון ירושלים כאמור עלתה למקום הראשון כשהיא מקדימה בשתי נקודות את ג'דידה והפועל מרמורק שצמודות אליה. ההפסד של נס ציונה משאיר את הקבוצה במקום התשיעי, כשהיא רחוקה חמש נקודות מהקו האדום, שם נמצאת עירוני טירת הכרמל.

טירה הפסידה באותה התוצאה להפועל בני טמרה, אחרי שמשה חלפון כבש את שער הניצחון שתי דקות לסיום. לטירת הכרמל היה ביש מזל כאשר שתי בעיטות עונשין מ-11 מטר שנפסקו לזכותה, הוחטאו. בדקה השישית היה זה אורן זילכה וחמש דקות לסיום איציק זעפרני החמיץ. כנראה שטירת הכרמל ראויה למקום האחד לפני אחרון.

השקמה/ רמת חן עצרה סחף של חמישה הפסדים, אחרי שגברה 2:5 על הקבוצה החלשה ביותר בליגה, הפועל כפר שלם. איציק לוי (18, פנדל), ליאור אלל (51), בריאן מן (72), שחר משה (78) ורפי אללי (90) כבשו לשקמה, יובל בלאיש (36) ועופר שטרית (74) כבשו לכפר שלם שסוגרת את הטבלה עם שתי נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully