וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה לא נחה

21.12.2007 / 8:30

פינת המומנטום: הליגה הישראלית בחופשה, גם הגרמנית, אבל פרט להן, באירופה ממשיכים לשחק כדורגל. במוקד: ארסנל מארחת את טוטנהאם, פורטסמות' מגיעה לאנפילד, רומא נגד סמפדוריה

הליגות בישראל נחות, אבל באירופה ממשיכים לשחק (פרט לגרמניה). הרכבנו לכם כמה מפגשים מעניינים אותם נבחן, כרגיל, על סמך התוצאות האחרונות של כל קבוצה, כדי לראות באיזה כושר הן מגיעות אל המשחק. הבחינה עצמה נעשית על פי חמש התוצאות האחרונות של כל קבוצה, בכל המפעלים. שיהיה בהצלחה.

משחק מספר 24: ארסנל – טוטנהאם. מוליכת הליגה האנגלית מגיעה למשחק אחרי שבוע מוצלח ומשכנע, בו העפילה לחצי גמר גביע הליגה עם ניצחון 2:3 על בלקבורן, אך עוד יותר חשוב היא גברה על צ'לסי ושמרה על המקום הראשון. בסך הכל, בחמשת המשחקים האחרונים שלה היא ניצחה בשלושה (שלושת האחרונים), הפסידה וסיימה בתיקו משחק אחד. התרנגולים לעומת זאת, שהשיגו רק ניצחון חוץ אחד העונה, מגיעים חמים גם כן עם שלושה ניצחונות, תיקו והפסד. מומנטום שווה.

משחק מספר 32: ליברפול – פורטסמות'. לעומת ארסנל, ליברפול תרצה לשכוח כמה שיותר מהר את השבוע האחרון. לא די בהפסד למנצ'סטר יונייטד שדחקה אותה לרגע ממאבקי האליפות, האדומים הפסידו באמצע השבוע לצ'לסי בגביע הליגה. בסך הכל בחמשת המשחקים האחרונים ליברפול הפסידה שלוש פעמים, אך ניצחה פעמיים (0:4 על מארסיי ובולטון). פומפי היא אחת הקבוצות הלא יציבות, והיא מגיעה אחרי שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד (במחזור האחרון 1:0 לטוטנהאם). המומנטום הוא של פורטסמות' ללא ספק.

משחק מספר 48: נאנסי – ליון. משחק העונה בצרפת מפגיש את האלופה בשש השנים האחרונות ואת זו שמנסה לדגדג אותה, אך בינתיים רק מנסה. ליון מגיעה למשחק במומנטום לא משהו עם שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד. נאנסי מגיעה אחרי שסיימה בשני משחקיה האחרונים בתיקו ללא שערים (וסך הכל שלוש תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים), ניצחון והפסד. שלא תגידו שזו קלישאה, אבל המומנטום של ליון בכל זאת טוב יותר.

משחק מספר 68: רומא – סמפדוריה. רומא, שחולמת על אליפות, הייתה חלשה בשבוע האחרון, אחרי שבשני משחקים (אחד בליגה ואחד בגביע) היא כשלה מול טורינו. בחמשת המשחקים האחרונים שלה היא ניצחה רק פעם אחת, סיימה שלוש פעמים בתיקו, והפסידה במשחק האחרון בגביע. סמפדוריה גם ניצחה רק במשחק אחד בחמשת האחרונים שלה, אך היא הפסידה בשלושה אחרים, ובמשחק נוסף סיימה בתיקו. שתי הקבוצות במומנטום חלש.

משחק מספר 71: סביליה – סנטאנדר. סביליה מגיעה מהמקום התשיעי למשחק החשוב מול סנטאנדר ולאחרונה רשמה שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד. היריבה שלה מהמקום השישי גם היא לא מגיעה במומנטום "בריא" במיוחד, כשהיא עם שני ניצחונות, תיקו ושני הפסדים, כאשר האחרון היה דווקא מול מורסיה, העולה החדשה, שניצחה אותה 1:2. ובכל זאת יתרון קל במומנטום לסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully