וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי סירב לשחרר את ארבייטמן ומיימון

21.12.2007 / 10:29

מאמן חיפה נפגש עם סוכן השניים, ואמר: "אני מעריך את ההתקדמותם". עם זאת השיחות יימשכו. אלמדון עשוי לעבור לאשדוד, חמד יושאל

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, נפגש בימים האחרונים עם סוכן השחקנים דדה חדד, שמייצג את הבלם שי מימון ואת החלוץ שלומי ארבייטמן. בפגישה ביקש הסוכן לברר את עתידם של השניים בקבוצה. כזכור, מספר קבוצות מליגת העל מעוניינות בשניים. בארבייטמן מעוניינות מכבי תל אביב, הפועל תל אביב מכבי פתח תקוה והפועל כפר סבא.

לוי השיב בנוגע לעתידם: "אני מעריך אותם מאוד ואת ההתקדמות שלהם, ובשום פנים ואופן לא אשחרר אותם". חדד אמר הבוקר (שישי): "שאלתי את רוני מה דעתו ומתברר שהוא מאוד מעריך את השניים". יחד עם זאת השיחות בנוגע לשניים יימשכו גם בימים הקרובים. ארבייטמן, אגב, מכבי פתח תקוה היא לא האופציה המועדפת עליו. ככל הידוע, ארבייטמן מחזיק גם במספר הצעות מאירופה, כולל מהליגה הרוסית.

השוער תום אלמדון והחלוץ תומר חמד עשויים לעזוב את הקבוצה במהלך חלון ההעברות. השניים לא זוכים לאשראי מהמאמן לוי. כזכור, מתחילת העונה התעניינה בני סכנין בתומר חמד. בנוגע לאלמדון, שגם בו התעניינה סכנין בעבר, לשוער אין כוונה לעזוב את מכבי חיפה, אלא אם יישחק בקבוצה אחרת בליגת העל כשוער ראשון. אם שוער אשדוד, סמי אג'יי ישוחרר, אלמדון עשוי לעבור לקבוצה של אלון חזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully