וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: כמעט, שיקי, רק כמעט

20.12.2007 / 21:02

צפו בבנות השרון מחזירות את הכבוד ומנצחות 83:96 את רמלה, מה שלא הספיק כדי לעלות לחצי הגמר. רמת חן, אשדוד ורמה"ש יחכו להן

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1.
עריכה: יאיר דניאלי

שלב הגומלין של רבע גמר גביע המדינה בכדורסל נשים, שנערך הערב (חמישי), לא הביא איתו הפתעות גדולות. שתיים מהמנצחות של יום ראשון, אלקטרה רמת השרון ומכבי רמת חן, לא התקשו לנצח באופן משכנע גם במשחק הגומלין. לעומתן, אליצור רמלה, שהרשימה בניצחון בן 19 נקודות במשחק הראשון, כמעט ופספסה את העלייה בזכות יכולת מרשימה של בנות השרון, שניצחו, אך לא בהפרש מספק. מי שתחכה למנצחות בחצי הגמר היא מכבי אשדוד, שעלתה אוטומטית.

רמת השרון הגיעה ל"בית דני" אחרי ניצחון 74:100 על בני יהודה ביום ראשון. מאמץ גדול לא נזקק מצד שחקניותיה של אורנה אוסטפלד, שכבר בסיום הרבע הראשון הובילו על הכתומות 19:33. בקצב הזה המשיך המשחק עד הסיום, אז נקבע על הלוח 69:100 לרמת שרוניות ודילוג קל לשלב הבא.הפועל תל אביב האומללה אירחה את מכבי רמת חן, שאומנם נתנה צ'אנס במהלך שלושה רבעים, אבל בזכות ניצחון 63:92 ורבע רביעי מצוין של רמת חן, בו ניצחה 15:22, טיפסה רמת חן לשלב הבא.

המשחק האחרון של הערב היה גם הסוער ביותר. במשחק הראשון ניצחה רמלה בקלות יחסית מפתיעה, 65:87. הפעם חזרו בנות השרון עם טנישה רייט, שהחמיצה את המשחק הקודם בגלל השעייה, והפציצה 42 נקודות. השרוניות החזיקו ביתרון קל לאורך כל המשחק ולחצו על הגז ברבע הרביעי, קלעו 30 נקודות, אבל לא הצליחו למחוק את פער 19 הנקודות מהמחזור הקודם. הכבוד חזר אל שיקי פלח ושחקניותיו, אך מהגביע כבר יצטרכו לשכוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully