וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: סוקרים את הבולים

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

20.12.2007 / 16:41

משחקי הבולים יוצאים לדרך, ושני המתודלקים בוחנים את כולם, כולל אלה עם השמות הכי מוזרים, עד לאירוע של השנה - משחק האליפות

אז זהו זה. הגענו. הדרך הייתה ארוכה וקשה (טוב, אולי לא ארוכה – למרות שמבחינת האינטנסיביות זה מרגיש כך), אבל הגענו לשבועיים האחרונים של העונה – לעונת הבולים. לרוב הקבוצות זהו הקליימקס של העונה, חוץ מאלו שמאוכזבות מהשיבוץ שלהן כמובן, אבל בכל מקרה – ניצחון בבול הוא ניצחון בבול, יוקרתי יותר או פחות, כולם מכניסים כסף ויוקרה למועדון. אז מה סדר המשחקים ומי נגד מי? אנחנו ננסה לעשות לכם קצת סדר בבלגאן.

נייבי מרימים עוגן

פוינסטיה בול (poinsettia bowl): נייבי – יוטה

עונת הבולים נפתחת כבר הלילה, כשנייבי – שהרשימה העונה – תשחק מול היוטס מיוטה, שהרשימו לא פחות (אם לא יותר). נייבי מגיעה עם מומנטום אדיר, אחרי שהצליחה סופסוף לנצח את האייריש ואת ארמי, אבל יוטה באה עם מומנטום של 7 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים (ולא לשכוח את הינצחון על יו.סי.אל.איי). הימור שלנו – יוטה.

21 בדצמבר – ניו אורלינס בול: פלורידה אטלנטיק – ממפיס
צפו למשחק התקפי מאוד בראשות הק"ב המוכשר של פלורידה אטלנטיק, ראסטי סמית', הימור שלנו – פלורידה.

22 בדצמבר - פאפאג'ונס.קום בול: סינסינטי – דרום מיסיסיפי
בן מוק והבר-קאטס לא אמורים להתקשות, ולהוביל את סינסי כל הדרך לניצחון שיעשה את העונה המצוינת שלהם לעוד יותר מתוקה.

ניו מקסיקו בול: נבדה – ניו מקסיקו. זהו משחק הבול החמישי של ניו מקסיקו בשש השנים האחרונות, ובכולם הפסידו. האם השנה זה ישתנה? הימור שלנו – לא.

לאס וגאס בול: בריגהם יאנג – יו.סי.אל.איי. בפעם האחרונה שבה נפגשו הקבוצות (מחזור 2) ניצחו הברואינס. מאז, מזלן של שתי הקבוצות התהפך. הברואינס נפצעו והתרסקו, והקוגרס בתנופה ונראים מרשים. הימור שלנו – בריגהם.

23 בדצמבר - הוואי בול: בויזי סטייט – איסט קרוליינה. לא רע לבויזי לסיים את העונה בהוואי, עם קצת שמש יום לפני ערב חג המולד. איסט קרוליינה לא אמורה לקלקל להם את השיזוף, אבל אין מה להקל ראש. אנחנו הולכים עם הקבוצה שנתנה את משחק העשור בשנה שעברה – בויזי.

26 בדצמבר – מוטור סיטי בול: סנטרל מישיגן – פרדו. פרדו כבר שחטה את סנטרל מישיגן במהלך העונה, אין שום סיבה שזה לא יקרה שוב.

27 בדצמבר – הולידיי בול: אריזונה סטייט – טקסס. שתי מדורגות בטופ-20 שמכינות לנו כנראה משחק מצוין כבר לפני הסילבסטר. ברור לכם שרן מהמר על הלונגהורנס. תומר קצת יותר ריאלי, ושואל את השאלה הבאה: ברור שאת ג'מאל צ'ארלס הגרייזסים לא יעצרו בקלות. השאלה היא איזה מק'קוי יגיע למשחק. לדעתי – המק'קוי הטוב, שתפס פיקוד בחצי העונה השני. גם אני הולך עם טקסס.

ריאן מקבל בול קטן

28 בדצמבר - צ'אמפס ספורטס בול: בוסטון קולג' – מישיגן סטייט. מאט ריאן קיווה לבול קצת יותר גדול מזה, ואת העצבים ינסה להוציא על הספרטנים, ששום דבר לא הלך להם העונה במשחקים החשובים. הימור שלנו – בול זה משחק חשוב. תעשו את החשבון לבד.

טקסס בול: טי.סי.יו – יוסטון. משחק ביתי לכאורה של יוסטון (המשחק ייערך ביוסטון), אבל גם לצפרדעים המקוררנות יש דרך יחסית קצרה להגיע למגרש, ואולי במשחק האחרון של העונה הם יחפו על העונה המאכזבת שלהם. הימור שלנו – יחפו.

אמרלד בול: אורגון סטייט – מרילנד. אורגון סטייט הגיעה למשחק הזה בזכות הניצחון על היריבה המושבעת בסיום העונה (זה מה שנקרא – עקפו אותם בסיבוב), אבל מרילנד היא לא קבוצה שיש לזלזל בה. רן מזלזל – ולכן בוחר באורגון סטייט. תומר, לעומת זאת, הולך עם הצבים – לאט אבל בטוח.

29 בדצמבר מיינקה קאר קר בול: קונטיקט – ווייק פורסט. אכזבה לדימון דיקונס, שבשנה שעברה שיחקו באורנג' בול, שיאלצו להיפגש מול יוקון – שנתנה עונה לתפארת. ההאסקיס פשוט יותר טובים העונה, ולכן אנחנו איתם.

ליברטי בול: סנטרל פלורידה – מיסיסיפי סטייט. השאלה במשחק הזה היא לא מי תנצח, אלא האם קווין סמית' יצליח לשבור את שיאו של בארי סאנדרס. חסרים לו 180 יארד, ואנחנו הולכים עם סאנדרס. לא נשבר השיא, מיסיסיפי מנצחת.

אלאמו בול: פן סטייט – טקסס איי.אנד.אם. למרות שהמשחק בטקסס, ההאגיס הם קבוצה במשבר, וג'ו פטרנו ידע כנראה איך לנצל את זה לטובתו. הימור שלנו – פן סטייט במאבק הגנתי.

30 בדצמבר – אינדיפנדנס בול: קולוראדו – אלבאמה. שתי קבוצות שהראו שהן יכולות להתעלות במשחקים גדולים, אבל נפלו במשחקים טיפשיים. עד כמה שקשה לנו עם הבחירה הזו, אנחנו הולכים עם הניסיון של ניק סייבן במעמדים מסוג זה.

31 בדצמבר - ארמד פורסס בול: אייר פורס – קאל. לאן הידרדרו קליפורניה, קבוצה שהייתה מדורגת 2 באמריקה? למפגש עם חיל האוויר, זה לאן. אייר פורס סיימו עונה טובה מבחינתם, אבל מול קאל זה לא יספיק.

סיוע הומאניטרי

סאן בול: דרום פלורידה – אורגון. מפגש בין שתי קבוצות שהיו גם הן במקום השני באמריקה. אורגון פצועה מדי, דרום פלורידה סיימה במומנטום חזק עם התבוסה על לואיוויל, ועד כמה שאנחנו אוהבים את הברווזים – זה לא יהיה זה. אנחנו הולכים עם גרות'י והשוורים.

הומניטריאן בול: פרסנו סטייט – ג'ורג'יה טק. פרסנו סטייט עשתה השנה קצת צרות ליריבותיה, ובתמורה תיפגש עם הקבוצה המבולבלת של הצרעות, שהעיפה את המאמן ומחכה לפול ג'ונסון ולעונה הבאה. רן הולך עם הניסיון של הצרעות, תומר לא הולך עם קבוצות בלי מאמן.

מיוזיק סיטי בול: פלורידה סטייט – קנטאקי. כמה צרות יש לבובי באודן? שערורייה של רמאויות במבחן תביא לכך שכנראה 25 שחקנים לא יוכלו לשחק עבורו. גם ככה לא בנינו יותר מדי על הסמינולס, אבל בלי כל השחקנים האלה – זה פשוט על גדר הבלתי אפשרי. וויילד קאטס.

אינסייט בול: אינדיאנה – אוקלהומה סטייט. שחקני ההוזרס שיחקו כל העונה בשביל להגיע לבול לזכר מאמנם המנוח, וכמו בכל סרט אמריקאי הם השיגו את המטרה במחזור האחרון. בסרט הזה יהיה סוף עצוב לדעתנו, כשגאנדי והקאובויז יניפו את הגביע.

צ'יק-פיל-א בול: קלמסון – אובורן. ברוכים הבאים לטייגר-בול. אובורן נתנה עונה משוגעת, כשלצד ניצחונות גדולים היא הפסידה משחקים בבית בשלומיאליות, קלמסון הייתה מרחק דרייב אחד של מאט ריאן מגמר ה-ACC. בכל זאת, אנחנו הולכים עם הקבוצה מה-SEC, שכל מה שהיה חסר לה זה התקפה – ועכשיו הביאו מתאם חדש להתקפה. אובורן.

1 בינואר - אאוטבק בול: טנסי – ויסקונסין. טנסי הגיעה למרחק שני איבודים של איינג' מהשוגר-בול, ועכשיו היא איבדה את קאטקליף, מתאם ההתקפה שלה, לדיוק. ויסקונסין כנראה תסתמך על משחק הריצה שלה מול הקו הקדמי הרעוע של המתנדבים, מה שיספיק להם לניצחון.

קוטון בול: מיזורי – ארקנסו. שני מועמדי ההייזמן נפגשים בקרב המרתק הזה, בין קבוצה מבוססת הריצה של די-מאק, לבין ההתקפה האווירית של דניאל. אה, ויש לנו גם איזה פטרינו שבדרך לאמן את הרייזורבקס. לא יעזור להם, מיזו לוקחים את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רגע לפני רגע האמת

גייטור בול: וירג'יניה – טקסס טק. המפגש הקלאסי של הגנה נגד התקפה, כשההגנה הנהדרת של וירג'יניה, בראשות כריס (הבן של) לונג תנסה למנוע מהצמד הארל-את-קראבתרי להריץ עליהם את המספרים הרגילים שלהם (טוב, לא בדיוק להריץ, יותר למסור). הימור שלנו – הם לא עצרו באוקלהומה, הם לא יעצרו בוירג'יניה. טקסס טק.

קאפיטל וואן בול: מישיגן – פלורידה. טוב, מארגני הבול הזה לא ציפו למצוא שני שמות כל כך גדולים כאן, אבל זה בדיוק מה שקיבלו. אחד מהבולים הכי מסקרנים העונה יפגיש את טיבו עם הארט. האם לויד קאר ייפרד מהקדנציה שלו עם ניצחון בבול? אנחנו חושבים שלא, אבל ת'כלס הכול פתוח כאן.

רוז בול: דרום קליפורניה – אילינוי. אם אילינוי תנצח, זו כנראה תהיה ההפתעה הגדולה ביותר בבולים. הקואלות ישחקו במקום שהם כל כך רגילים אליו, ורון זוק, שזכה בתואר מאמן השנה שלנו, יצטרך להוציא הרבה מג'וס ויליאמס בשביל להישאר במירוץ. ההימור שלנו – זה לא יהיה קל עד כדי כך, אבל הניסיון יביא לטרויאנים את הניצחון.

שוגר בול: ג'ורג'יה – הוואי. האם קולט ברנאן והלוחמים שלו הם קבוצת צמרת לגיטימית? תשובה לכך נקבל במפגש שלהם מול הבולדוגס, הקבוצה הכי מפחידה בחצי השני של העונה. משחק לא פשט, ודי הפוך – ההתקפה האוירית של הלוחמים מול הריצה הבלתי מתפשרת של נושון מורנו והדוגס. הימור שלנו – רן הולך עם הבולדוגס, תומר הולך על הפתעה וניצחון להוואי.

2 בינואר – פיאסטה בול: ווסט וירג'יניה – אולקהומה. המאונטנירס היו מרחק של משחק בית אחד, מול פיטסבורג, מלשחק על האליפות. אבל כמו שהם נראו במשחק הזה, אנחנו לא כל כך יודעים מה הם עושים בליגה הזאת. גם לא בפיאסטה בול. אוקלהומה בריאה היא אוקלהומה רצחנית, ואם פט וייט חושב שההגנה של פיטסבורג הייתה קשה, כנראה שמחכה לו הפתעה נוראית. וכל זה בלי ריץ' רודריגז, שהתחיל במישיגן. ק'שה לרן, אבל אפילו הוא לא יהמר נגד הסונרס.

3 בינואר – אורנג' בול: קנזס – וירג'יניה טק. ההוקיס נראים מצוין בחודשים האחרונים, וקנזס הגיעה למשחק הזה בזכות ולא בחסד, עם הפסד בודד במהלך העונה. האם השחקנים של מאנג'יני יעשו במכנסיים מול הקבוצה של אמריקה? אנחנו אישית מאמינים שהצמד ריסינג-את-מק'אנדרסון הוא הדבר האמיתי, וזה למרות העובדה שהם צעירים. יהיה מעניין, והימור שלנו – קנזס, בצמוד.

5 בינואר – אינטרנשיונל בול: ראטגרס – בול סטייט. אחרי העונה המאכזבת של ראטגרס הם קיבלו את העונש המגיע להם – גלות בקנדה. ריי רייס אמור להמתיק מעט את הגלולה המרה הזו, ולהוביל אותם לניצחון בבול הפתטי הזה.

6 בינואר – ג'ימאק בול: טולסה – באולינג גרין. כן, אנחנו יודעים שהמשחק הזה לא מעניין אפילו את תושבי טולסה, שהק"ב שלהם (פול סמית') זרק העונה ל-4,753 יארד. אז אנחנו נקצר – טולסה.

7 בינואר – משחק האליפות: המשך יבוא

טוב, אלו הבולים ואלו ההימורים שלנו. אתם מוזמנים לסתור את דעותינו, למרות שבינינו – לא ממש נקשיב לכם. מומלץ לשים עין על לוח השידורים. אי.אס.פי.אן הולך להפגיז אותנו בשבוע הבא בשעות מוזרות בבולים – חלקם מעניינים יותר וחלקם פחות. שידור ראשון כבר הלילה, אחרי משחק כדורסל המכללות (יוטה נגד נייבי), ובשבת צפוי שידור כפול. כשאתם רואים משחק בול, ואתם שואלים את עצמכם את מי זה מעניין – תחשבו על תומר, שכרגע שמירות טוחן (טוב, לא כרגע, אבל בעוד שבוע ככה יוצא למילואים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully