וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול ישראל: ניצחון לרחובות בטורניר חנוכה

20.12.2007 / 7:05

גברה בקלות על קבוצת מרכז 4:15, וזכתה בטורניר שהתקיים בעיר. מרכז הגיעה לגמר לאחר מהפך גדול ויציאה מפיגור מול בקעת בית שאן

הקבוצה המארחת של טורניר חנוכה בסופטבול, רחובות, ניצחה בקלות את כל 6 המשחקים שלה, בטורניר שהתקיים ב-9 וב-10בדצמבר. קבוצת מרכז סיימה במקום השני, בקעת בית-שאן (בב"ש) בשלישי ואילת סיימה במקום הרביעי והאחרון.

במשחק על המקום הראשון התייצבה רחובות מול קבוצת מרכז, שהרוויחה ביושר את מקומה בגמר אחרי ניצחון מלהיב של 7 סיבובים (אחרי שהיו בפיגור ענק) נגד בב"ש. רחובות עלתה ליתרון של 2:7 אחרי 3 סיבובים, והתפוצצה בסיבוב הרביעי עם 8 ריצות מחבטות משולשות של קובי דעיה ויאיר אמיר, וחבטה כפולה עם 2 נקודות מוכנסות של מצטיין הטורניר, אייל מוזס ( מ-55 במשחק עם 4 נקודות מוכנסות). מרכז איימו לחזור למשחק עם שני סינגלים וריצות מוכנסות רצופות של תמיר בק וגדעון שרמן בסיבוב השישי, אבל לא יכלו לעשות יותר מכך והתוצאה הסופית עמדה על 4:15. סהר יונה ומאור ממה רשמו 3 נקודות כ"א אצל רחובות.

במשחק על המקום השלישי עלתה אילת (שלא ניצחה משחק בטורניר) ליתרונות של 0:8 ו-4:10 על ב"בש, בעזרת הגנה טובה של רוברט פרץ בבסיס השלישי ושתי נקודות מוכנסות מרובי קוניגסבורג ובן ווסטלנד. המגיש המחליף ומצטיין הקבוצה של בב"ש, ג'ד בן-נחום, נכנס להגיש בסיבוב הרביעי ושיתק את מחבטי הדרומיים, בעוד שהתקפת קבוצתו התפוצצה עם 10 נקודות בסיבוב החמישי בדרך לניצחון 10:18. אבישי גרוס, משה מטוקו ויותם דוד הגיעו לבסיס 5 פעמים כל אחד עם חבטות או הולכות, וברהנו מנגיסטה רשם 3 נקודות מוכנסות. דורון רייך, השדאי החיצוני במרכז, רשם שתי תפיסות יפיפיות לצפוניים. מצטיין הטורניר באילת, דייגו ג'נובסקי ורוברט פרץ רשמו כל אחד 3 חבטות.

בחצי הגמר במשחק בין מדורגות 1 ו-4 ניצחה רחובות בעזרת תצוגת הגשה נדירה של דודו זוזין עם משחק מושלם (4 סיבובים), שפסל את 12 החובטים שהתמודד מולם בניצחון המרשים, 0:20. הגנת רחובות הבריקה ורועי פרידלנדר, עם זינוק נפלא ותפיסת כדור בסיבוב הראשון, ושלומי אלון, שמנע מדורון משה חבטה יחידה בכדור ישר בסיבוב השני, פרצו את הדרך.

המשחק המרתק ביותר בטורניר היה חצי הגמר בין מדורגות 2 ו-3, בין קבוצת מרכז לב"בש. בב"ש עלתה ליתרון ענק 2:13 אחרי 4 וחצי סיבובים על הקבוצה החזקה של מרכז. הקשר ברהנו מנגיסטה שאב כל כדור שהגיע לאזורו והמגיש, ג'ד בן-נחום, הגיש ביעילות. בתחילת הסיבוב החמישי קמו מחבטי מרכז לתחיה, והשוו את התוצאה עם 11 נקודות. מצטיין קבוצת מרכז, פיליפ טנור, חבט חבטה יחידה וכפולה, ועדן ביר המצוין רשם 3 נקודות הכנסה עם שתי חבטות כפולות בסיבוב הגדול. בב"שהגיבה עם שתי נקודות בחצי שלה בסיבוב הראשון, אבל טנור וביר רשמו ביחד 3 מתוך 4 הריצות בחצי הסיבוב של מרכז. בסיבוב השביעי הגיעה בב"ש למצב של בסיסים מלאים בלי פסולים והקטינה את יתרון מרכז ל-17:16, עם חבטה יחידה ונקודת מוכנסה של יותם דוד, אבל עם שני פסולים נפסל משה מטוקו כשניסה לרוץ הביתה אחרי הגשה פראית והמשחק נגמר.

הביאו לדפוס: חיאל לינדנבאום ומייכה ווינסטון

  • עוד באותו נושא:
  • סופטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully