וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הטניס ישדרג את האיצטדיון ברמה"ש

20.12.2007 / 14:28

בין השאר מתוכנן האיצטדיון לכלול קירוי והגדלת מספר המקומות ל-10 אלף. ג'נין שטראוס: "צעד נוסף להפיכת ישראל למעצמת טניס עולמית"

מרכז הטניס בישראל שוקד בימים אלה על תוכנית לשדרוג איצטדיון קנדה ברמת השרון, בהשקעה של 3.5-4 מיליון דולר, זאת בשיתוף עם עיריית רמת השרון, במטרה להפוך את האיצטדיון הותיק לאחד מאיצטדיוני הטניס המובילים בעולם.

בתוכנית נמצא בין השאר הקמת יציע קבוע שירחיב את קיבולת הצופים ל-8,000 עד 10,000 צופים, קירוי של המגרש בגג נפתח, הרחבת המגרש לתקנים בינלאומיים, שידרוג חדרי השחקנים לתקן הבינלאומי, כאשר הם אמורים לכלול לאונג' לשחקנים, מסעדה ועמדות אינטרנט, שידרוג חדרי העיתונות במקום, הקמת תאי VIP ומשרדים להנהלת התחרויות ולנציגים מארגונים בינלאומיים.

ג'נין שטראוס, מנכ"ל המרכז לטניס בישראל, אמרה: "האיצטדיון נבנה לפני שלושים שנה בהשקעה גדולה של יהדות קנדה ושימש את הטניס הישראלי למופת במרוצת התקופה. הוא מעניק לשחקנים הישראלים השראה בשל קירבת הקהל למגרש והאנרגיה החיובית ששוררת במקום. עם זאת יש התפתחויות טכנולוגיות אותן אנו רואים באיצטדיונים מובילים בעולם ותקנים בינלאומיים מחמירים בהם יש לעמוד.

"המרכז לטניס בישראל הזמין תוכנית להגדלה והרחבה של האיצטדיון ממשרד אדריכלות בלונדון אשר היה שותף בשדרוג האחרון בווימבלדון. שדרוג האיצטדיון הוא צעד נוסף של המרכז לטניס בישראל בהפיכת ישראל למעצמת טניס עולמית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully