וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונזו מורנינג עשוי להודיע על פרישה

20.12.2007 / 13:45

הסנטר הוותיק של מיאמי נפצע באורח חמור בהפסד לאטלנטה. מורנינג: "זו לא הדרך בה דמיינתי את עצמי יורד מהמגרש בפעם האחרונה"

אלונזו מורנינג הצהיר בקיץ האחרון שהעונה הנוכחית תהיה האחרונה בקריירה שלו, וכעת ייתכן שתכניות הפרישה של הסנטר הוותיק של מיאמי יוקדמו בנסיבות מעציבות. הלילה (בין רביעי לחמישי) נפצע מורנינג בברכו במהלך הרבע הראשון במשחק ההפסד של מיאמי לאטלנטה (117:111), ומאוחר יותר אובחן כסובל מקרע בגיד בברכו הימנית. ההערכה הראשונית היא שהוא ייעדר לפחות לשלושה חודשים, וייתכן שתהליך ההחלמה הארוך הצפוי לו יגרום למורנינג להודיע בקרוב על פרישה מהמשחק בגיל 37.

"זו ממש לא הדרך בה דמיינתי את עצמי יורד מהמגרש בפעם האחרונה", אמר מורנינג לאחר הפציעה. "עברתי כל כך הרבה בחיים שלי. אם הייתי חייב, הייתי זוחל על הפרקט לחדר ההלבשה. לא הייתי נותן לאף אחד להוריד אותי משם על אלונקה, זה פשוט לא היה קורה. זה מאכזב מאוד לחשוב שהקריירה שלי עשויה להסתיים בצורה כזו, אבל יש כל כך הרבה דברים אחרים שחשובים בחיים, ויש לי את כל החיים לעשות את אותם דברים. בורכתי לשחק תקופה ארוכה, ואני מודה לכל מי שהיה מעורב בהזדמנות הנהדרת שקיבלתי".

מורנינג הגיע ל-NBA ב-1992 כבחירה השניה בדראפט. הוא נבחר שבע פעמים לאולסטאר ופעמיים לשחקן ההגנה של השנה. בשנת 2003 הוא החמיץ עונה שלמה אחרי שעבר השתלת כליה, ממנה חזר למדי ההיט, במדיה זכה באליפות היחידה בקריירה שלו ב-2006. הוא נחשב לאחד החוסמים הטובים בהיסטוריה של הליגה (2,356 חסימות בקריירה, מקום 11 בכל הזמנים), וממוצעי הקריירה שלו עומדים על 17.1 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully