וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מליקסון, כמה כדורים אתה מאבד?"

20.12.2007 / 13:18

רוני לוי תלה בחדר ההלבשה נתונים שהכתירו את הקשר כ"מלך איבודי הכדור". הצוות המקצועי מתכוון לטפל בבעיה. שחר לא נבהל מאפקט שניידר

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, לא מרוצה מהיכולת שמפגין מאור מליקסון במשחקים האחרונים. הקשר ספג ביקורת מהצוות המקצועי של הקבוצה בטענה שהוא מאבד יותר מדי כדורים במרכז השדה. במשחק הניצחון על סכנין (0:2) בגמר גביע הטוטו, ספר המאמן, יחד עם עוזרו סלובודאן דראפיץ', שבעה איבודי כדור של הקשר. לוי, שהבחין בכך, החליט להוציא אותו החוצה. שחקני ספסל העידו כי באחת הפעמים צרח המאמן על הקשר: "כמה כדורים אתה מאבד?".

"כנראה שנצטרך לעבוד עם מאור על שיפור בטיפול בכדור", אמרו בחיפה לאחר המשחק אתמול (רביעי). "הוא משחרר את הכדור לאט וחושף את הקבוצה להתקפות מתפרצות". המאמן, אגב, מקפיד לתלות את הנתונים הסטטיסטיים בחדר ההלבשה של מכבי חיפה. אחד השחקנים שקרא את הנתונים אמר: "מאור אחד השחקנים המוכשרים במכבי חיפה, והנתונים בהחלט הפתיעו אותי. אם הוא יידע לשפר את היכולות שלו, הוא יעזור לנו בהמשך העונה".

למרות הנתונים, לוי לא מתכוון לשחרר את הקשר, אלא אם כן יפנה לקבוצה ויבקש לעזוב. הפועל כפר סבא פנתה למאמן ביום ראשון והוא הבהיר שמליקסון אינו משוחרר, אם כי לאור היחסים הטובים בין המועדונים, אם מליקסון ישוחרר הוא ישחק כנראה בכפר סבא.

פנטאני יגיע בשבוע הבא, ואולי רק בפברואר

החלוץ הדרום אפריקאי, ת'מבינקוסי פנטאני, עשוי להגיע לישראל ביום רביעי הבא, 26 לחודש, אז תחדש הקבוצה את אימוניה. אם פנטאני לא יוכל להגיע עד סוף השבוע הבא, הוא יגיע רק לאחר אליפות אפריקה, וזה אומר שבסיטואציה מסוימת הוא עשוי לנחות בישראל רק בחודש פברואר. בקבוצה מתכננים להיפרד מפיטר מסיללה רק לאחר משחק הליגה הבא מול מכבי פתח תקוה, שייערך ב-5 בינואר. אם נבחרת דרום אפריקה תגיע לגמר, עשוי השחקן להחמיץ חמישה משחקי ליגה. בקבוצה מבינים שהאפשרות שג'ון קולמה יגיע בחלון ההעברות בינואר קלוש, משתי סיבות. לוי מתכוון לשחרר רק זר אחד, כנראה פאוליניו, ולהחתים במקומו את פנטאני. שנית, הנהלת סכנין הבהירה שקולמה אינו משוחרר.

הקשר ג'ובאני רוסו מתכוון להמשיך בעונה הבאה בקבוצה. בראיון שפורסם בשבוע שעבר אמר הקשר: "כמו שאני משחק, אני שוקל שלא לפרוש ולהמשיך לשחק בעונה הבאה". בחיפה החליטו כי רק לקראת תום העונה תתקבל החלטה בעניינו, לאחר שיחה בין הצוות המקצועי לשחקן.

המגן רוני גפני לא יצא לסדרת בדיקות בחו"ל שאמורות לזרז את משך ההחלמה שלו. המגן שישב אתמול ביציע ברמת גן, יעבור סדרת טיפולים בארץ, בתקווה שיתאושש במהלך החודשיים הקרובים. המאמן רוני לוי לא מתכוון לשחרר אף אחד מהמגנים במהלך חלון ההעברות בינואר, וזה אומר שאלירן דנין יישאר בכל מקרה בקבוצה.

שחר: "אנו מסתכלים לטווח ארוך"

יעקב שחר, שעושה ימיו בסין לצורך עסקיו הפרטיים, לא חזה בזכייתה של מכבי חיפה בגביע הטוטו (0:2 על סכנין), אולם לא הסתיר את סיפוקו מהשגת התואר הראשון שחולק העונה בכדורגל הישראלי. בראיון לגלי-צה"ל התייחס שחר למצב הקבוצה כיום: "יש לנו שחקנים טובים, לא תמיד זה בא לידי ביטוי, אבל בזמן האחרון התוצאות מדברות בעד עצמן. הייתי רוצה לראות רמה יותר גבוהה מצד השחקנים. יש עוד הרבה נקודות בקופה. יש לנו סגל טוב לליגה, ואני מקווה שבתום הפגרה כל הפצועים יחזרו לפעילות".

רכישת מכבי תל אביב על ידי איש העסקים אלכסנדר שניידר, עשויה לשנות את מאזן הכוחות בכדורגל הישראלי, אבל שחר לא נבהל מכניסתו של המיליארדר לענף, ואינו חושש שמחירי השחקנים וההשקעות יאמירו לרמה בה לא יוכל לעמוד. "זה תמיד טוב שיש מישהו בעל אמצעים, שיכול לתמוך בקבוצה, כי הכדורגל שלנו לא רווחי. אם נכנס טאלאנט צעיר, זה לא אומר שהוא ייאבד את השפיות שלו, ואין להפוך אותו לאחד שזורק ומפזר כסף. הוא יעזור למכבי תל אביב לצאת מהתקופה הקשה, זה מועדון גדול שרק תרוויח. לארקדי גאידמק היו הסיבות שלו להיכנס, לבעלים החדש של מכבי תל אביב יש סיבות אחרות, אמיתיות. דיה לצרה בשעתה, אנו מתאמנים, משתדלים לשמור על המסגרת, ופה ושם אם צריך להביא שחקן יותר יקר, במסגרות שלנו, נעשה את זה. אנחנו לא מאבדים את הראש, אנו מסתכלים לטווח ארוך".






sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully