וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "ההרחקה של קראוץ' הכריעה את המשחק"

20.12.2007 / 11:21

רפא בניטז תלה את האשם בהפסדה של ליברפול לצ'לסי בגביע הליגה באדום שקיבל החלוץ שלו. גרנט: "גם לפני ההרחקה שלטנו במשחק"

אחרי שהפסיד במשחקו הראשון למנצ'סטר יונייטד ומאוחר יותר נכנע גם לארסנל, השיג אתמול (רביעי) אברהם גרנט את ניצחונו הראשון על אחת מקבוצות הצמרת באנגליה, כשצ'לסי שלו הדיחה את ליברפול ברבע גמר גביע הליגה עם 0:2 ביתי בסטמפורד ברידג'. פרנק למפארד ואנדריי שבצ'נקו כבשו את השערים לכחולים, אבל הסיפור הגדול עליו דיברו שתי הקבוצות אחרי המשחק היה הרחקתו של פיטר קראוץ' בדקה ה-60, אחרי שתיקל בחריפות את ג'ון אובי מיקל.

מאמן ליברפול, רפא בניטז, מחה על ההרחקה: "ההחלטה להרחיק את קראוץ' הכריעה את המשחק. מיקל ניסה לבעוט בו פעמיים קודם לכן, ובגלל זה קראוץ' איבד את ראשו. אם השופט היה שורק קודם, ההרחקה היתה נמנעת. התיקול של קראוץ' היה אולי שווה אדום, אבל כבר ראיתי תיקולים קשים יותר שקיבלו רק צהוב".

"אני מאוכזב מההפסד", הוסיף בניטז. "אבל שיחקנו טוב מאוד ב-11 שחקנים, הנענו את הכדור היטב והגענו למצבים, אבל יש להם שוער ממש טוב".

גרנט סבר מצידו שהאדום היה מוצדק לחלוטין: "אולי רפא כועס", אמר המאמן הישראלי. "אבל קודם כל זה באמת היה תיקול חריף, ודבר שני, שחקני ליברפול עשו שבע או שמונה עבירות על מיקל במחצית הראשונה בלבד. קראוץ' לא היה צריך לעשות את זה, במיוחד כיוון שהכדור היה במרכז המגרש".

בקשר למשחק עצמו אמר גרנט: "אני חושב שהגיע לנו לנצח. גם לפני הכרטיס האדום הובלנו 0:1 ושלטנו במשחק, אבל כמובן שההרחקה עשתה את זה קל יותר עבורנו"

גרנט התייחס גם להגרלת חצי גמר המפעל השלישי בחשיבותו באנגליה, שזימנה לצ'לסי מפגש כפול עם אברטון, כשארסנל וטוטנהאם הוגרלו זו מול זו בחצי הגמר השני: "כל משחק שהיה יכול להיות לנו בחצי הגמר לא יהיה קל. אברטון היא קבוצה טובה מאוד השנה, וגם העובדה שמשחק הגומלין יהיה אצלם לא תעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully