וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת במירוסביץ', מליקסון ופאוליניו

בקופסה פסימיים לגבי המהלך: "בית"ר תעדיף לספסל שחקנים ולא לסייע לקבוצות הצמרת". שחקן על רכבת הזרים: "הטובים כבר נחטפו"

בישיבת העבודה שקיימו ראשי מכבי נתניה עם המאמן ראובן עטר השבוע, נתן הבעלים דניאל יאמר אור ירוק לחיזוק הקבוצה בשני זרים איכותיים, בתמורה לשחרורם הצפוי של זנו בונדאה וסטיניסלב אנגלוביץ'. על פי הידוע, מילובן מירוסביץ', קשרה הצ'יליאני של בית"ר ירושלים, הוא השחקן שמכבי נתניה מעוניינת לצרף לשורותיה. פניה בעניין כבר נעשתה לגורם בבית"ר ירושלים, אולם החשש בנתניה הוא שבטדי יסרבו להעביר את השחקן לשורותיה, בשל דירוגה בצמרת, ויעדיפו להעבירו דווקא להפועל תל אביב, שנועלת את טבלת הליגה.

גם הקשר מאור מליקסון ממכבי חיפה, הוזכר כמועמד ראוי שנתניה מעוניינת לצרפו, וגם בעניינו נעשו בירורים עם גורמים בחיפה. ככל הנראה, עדיין לא התקבלה החלטה בקרית אליעזר, ומשום כך לא ניתנה תשובה לנתניה. גם שמו של פאוליניו, שחקנה של מכבי חיפה, הועלה כמועד אפשרי לחיזוקה של נתניה. גורם בכיר בנתניה התייחס למועמדים מחיפה ובית"ר: "בית"ר ירושלים לא ששה לשחרר אף שחקן לקבוצות הצמרת, ולמיטב ידיעתי היא מצטערת מאוד על יום שחרורם של עומרי אפק ואלירן דנין למכבי חיפה, שכבר מדורגת במקום השלישי. הדולרים שאנו מציעים לבית"ר ירושלים, תמורת שחקן כזה או אחר, זה 'פינטס', והיא תעדיף להושיב שחקנים על הספסל ולא לסייע לאף אחת מקבוצות הצמרת להתחזק". על חיפה אמר אותו גורם: "למדנו להכיר את ההתנהלות שם. מכבי חיפה יודעת למשוך עד הרגע האחרון, בלי לתת תשובות. בעבר רצינו את דירסאו, הם אמרו 'לא החלטנו, לא החלטנו', ובסופו של דבר הוא שוחרר למכבי פתח תקוה. אנחנו צריכים להיות ריאלים, ולהביט במציאות כפי שהיא".

רכבת הזרים החלה לנחות בארץ. היום הגיעו צמד הזרים מניגריה ומגאנה: החלוץ שינדו אזימורה, והקשר סניו ראובן, שיחלו להיבחן ביום ראשון. השניים יערכו החל ממחר אימוני כושר אישיים, וביום ראשון יצטרפו אליהם שני שחקנים נוספים מדרום אפריקה: במלאנגה סיבוסיסו בן ה-25, והקשר נדלה לונגיסאם בן ה-27. ביום שלישי תצא מכבי נתניה למחנה אימונים מקוצר באילת, ובצוות המקצועי הוחלט לקצר ביומיים את החופשה של שחקני הסגל, שקיבלו היום הודעה טלפונית.

בשלב זה עדיין לא ידוע היכן תתאמן מכבי נתניה, שכן מגרש הקופסא עובר שיפוץ לקראת החורף, וככל הנראה הקבוצה תעשה זאת בדן קיסריה עד יציאתה למחנה האימונים בדרום. הקשר אמיר טגה, שחזר לאחר שטופל על ידי הצוות הרפואי של דורטמונד, נבדק אצל הצוות הרפואי מיד עם שובו לארץ, וצפוי לשוב מוקדם מהצפוי. על פי ההערכות הפסימיות, דובר על כך שהשחקן ישוב לפעילות תוך חודש וחצי עד חודשיים, אך עתה נראה שמועד חזרתו יהיה כחודש.

העובדה שנתניה לא מצאה חלופות ראויות לשני הזרים, בונדאה ואנגולוביץ', היא הסיבה העיקרית לכך שהיא משהה בזמן זה את ההודעה על שיחרורם, למרות שאצל עטר נפלה ההחלטה להיפרד מהם במהלך הפגרה. שחקן בקבוצה, ששמע על רכבת הזרים שתגיע להיבחן בקבוצה, ועל שיחרורם של השניים, אמר: "אין ספק שאנו חייבים להתחזק מהר, חסרים אצלנו שלושה קשרים אחוריים, וזאת מבלי להכניס לחשבון את טגה הפצוע, שאולי יחזור עוד חודשיים לשחק. ברור לנו שראובן בלחץ, זה הגיוני, אבל אני בספק אם כל הרכבת הזו, יישאר שחקן אחד בקבוצה. בינינו, אנו לא יום אחד בכדורגל, ואנו מבינים היטב ששחקנים טובים מזמן כבר נחטפו, ובשוק היום מסתובבים השחקנים החלשים. זה לא מה שנתניה מחפשת".

הערב (חמישי) צפויים לנחות בארץ הקשר תמיר כהן ואביו אבי כהן, שיצאו שלשום בחשאי לאנגליה. ככל הידוע, השחקן, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בבולטון, צפוי להודיע עד סוף השבוע על מעברו הצפוי לאנגליה. יתכן שהערב תתקיים שיחת סיכום של השחקן עם המאמן ראובן עטר ואביו, בשיתוף ראשי המועדון דניאל יאמר, ונשיא המועדון עו"ד גיל לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully