וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "דברים שראיתי בקפריסין, נראים אחרת מכאן"

רגב גולדמן

19.12.2007 / 23:37

אלי גוטמן התקשה לספק הסברים להפסד של הפועל ת"א 3:1 מול אלבורג. ברוך דגו: "רק אנחנו השחקנים יכולים להוציא את הפועל ת"א מהמצב הזה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

אלי גוטמן יודע הרבה כדורגל, את זה הוא כבר הוכיח כמאמן יותר מפעם אחת. אבל יש מקרים שבהם גם שועל קרבות ותיק כמו מאמנה של הפועל תל אביב, מתקשה לספק הסברים. זה מה שקרה אחרי ההפסד המביש 3:1 לאלבורג, ששם קץ לעונתה האירופית של הפועל תל אביב בגביע אופ"א. מזלם שרק 1,500 אוהדים הגיעו לערב המביש בבלומפילד, רובם עזבו לפני שריקת הסיום.

גוטמן התבקש להתייחס בסיום המשחק להתרשמותו מהקבוצה שלו ונשאל אם הוא לא מתחרט שנשאר בקפריסין: "דברים שרואים משם, נראים אחרת מכן", אמר גוטמן והוסיף בנימה אופטימית משהו: "עם יד על הלב זה מועדון נפלא, אני גאה להיות בו למרות הסיטואציה הזאת".

על המשחק עצמו אמר גוטמן, שהיה נסער לא פחות מכל אוהד ממוצע באיצטדיון: "מה שמרגיז אותי, שהיום אני בדיוק שבועיים במועדון ומנסה לעבוד על כמה נקודות בצד המנטלי. אני דורש מהשחקנים לא לעזוב את המשחק בשום מצב. זה מה שהם עשו אחרי הגול השני".

על השינויים הצפויים בקבוצה במהלך הפגרה גוטמן העדיף שלא לפרט והסתפק בלומר: "אנחנו ניפגש עם הנהלת הקבוצה ונשב. אני אגיש תכנית כי אני בן אדם שהכדורגל אצלו זו דרך חיים. במשך השבועיים האלה היינו מאוד רציניים, ואם עשינו צעד קדימה נגד נתניה, בשני המשחקים האחרונים עשינו שני צעדים משמעותיים אחורה".

על תיפקודו החלש מאוד של מזואה אנסומבו כבלם במשחק אמר גוטמן: "זה לא התקפיד של אנסומבו, אבל באדיר, חן ודוס סנטוס בחוץ. גם המצב של הפועל תל אביב וגם הסיטואציה זה לוקסוס גדול מדי".

יוסי אבוקסיס, עוזרו של אלי גוטמן התייחס למיעוט הצופים במשחק: "הקהל הוא האחרון שאנחנו יכולים לבוא אליו בטענות. אנחנו מאכזבים אותו לאורך כל העונה". על מצבה של הקבוצה אמר אבוקסיס: "אי אפשר להתווכח עם מה שרואים במגרש. זה נראה רע, אנחנו צריכים להתחזק בהרבה יותר משחקן או שניים, אלי גוטמן יודע את זה ואין ספק בעניין הזה. גם בהנהלה שלנו לא עיוורים והם יודעים את זה. מה שאנחנו רואים עכשיו זה קטסטרופה".

בסיום המשחק ליוו שלוש ניידות יס"מ את אוטובוס הקבוצה בדרך למתחם וולפסון. ברוך דגו כבר היה עייף מלתרץ, ואמר: "אין מה לעשות. אנחנו לא נראים טוב, אין כבר מה להגיד. אנחנו צריכים להשתפר והכל בראש. זה לא תלוי במאמן או בהחלפת שחקנים, זה רק אנחנו יכולים להוציא את הפועל תל אביב מהמצב הזה".

מאמנה של אלבורג אריק אמרן: "אני מאוד מרוצה ממשחק ההתקפה שלנו. לא היינו במיטבנו ב25 הדקות הראשונות במחצית הראשונה, אבל השתפרנו בהמשך. שיחקנו אגרסיבי וחכם יותר ולכן ניצחנו. ברגעים כאלה כשהפועל השוותה וחשבנו שאנחנו הולכים לאבד נקודות, הצלחנו לשחק טוב יותר ולכבוש שני שערים. אני מתייחס רק לקבוצה שלי, אבל חשבנו שהפועל תל אביב לא תיראה ככה. אחרי שביססנו את הניצחון שלנו במחצית השניה והשגנו את השליטה במרכז המגרש, הרגענו את הקצב ושיחקנו רגוע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully