וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי בדרך לתואר ראשון?

19.12.2007 / 23:47

צ'לסי של גרנט היתה טובה בהרבה מליברפול וניצחה 0:2 משערים של למפארד ושבצ'נקו, בדרך לחצי גמר גביע הליגה. קראוץ' הורחק

אחרי הניצחונות של אברטון, ארסנל וטוטנהאם הושלמה הערב תמונת חצי גמר גביע הליגה באנגליה, כאשר צ'לסי גברה על ליברפול בסמפורד ברידג' 0:2. צ'לסי תפגוש את אברטון בדרך לגמר, ואילו ארסנל תשחק מול טוטנהאם.

שתי הקבוצות עלו בהרכבים חזקים, אבל מהפתיחה נראה היה שהכחולים מתייחסים למשחק בצורה רצינית יותר. לא פחות מארבע הזדמניות טובות, ובראשן החמצה של למפארד מול השוער (24), היו לצ'לסי במחצית הראשונה, אבל שום דבר לא נכנס, כולל בעיטה טובה של אסיין (33) שחלפה ליד העמוד. מנגד באבל, עשה מהלך טוב עבור ליברפול אבל מסירת הרוחב שלו לא מצאה מישהו מהחברים שלו.

פתיחת המחצית הייתה דווקא של ליברפול כשפיטר קרואץ' החמיץ מול פטר צ'ך (50), אחרי שניער מעליו את טל בן חיים, שגם הערב היה נקודת התורפה במרכז ההגנה של המקומיים. קאלו עוד הספיק להחמיץ מקרוב (57), אבל בדקה ה-59 צ'לסי סוף סוף הבקיעה. מייקל אסיין הרים לרחבה ברכות, אנדרי שבצ'נקו בפעולה נהדרת עם הגב לשער השאיר ללמפארד והבעיטה שלו פגעה באחד המגינים וחדרה פנימה עם הרבה מזל. דקה אחר כך מכה נוספת לליברפול כאשר קראוץ' הורחק בעקבות עבירה גסה ומיותרת.

היתרון של צ'לסי לא ממש עמד בסכנה, גם אחרי שבניון נכנס (70) ובדקה ה-90 המשחק הוכרע סופית: ברידג' הרים מימין, מיכאל באלאק, שקם מהספסל נגח אחורה ושבצ'נקו בעט מזווית קשה פנימה. 0:2. ניצחון מצוין לגרנט וראשון על אחת הגדולות. מנגד, הפסד שלישי ברציפות לבניטז בזירה המקומית ואחרי ההתרחקות מהאליפות ליברפול איבדה הערב סיכוי לתואר נוסף. המאמן הספרדי בצרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully