וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: רומא הפסידה במפתיע לטורינו

19.12.2007 / 22:52

חניכיו של ספאלטי הפסידו 3:1 בשמינית הגמר וינסו לתקן בגומלין, אינטר חגגה 1:4 על רג'ינה. בספרד, ריאל הישוותה בדקה ה-90 מול אליקנטה

משחקי שמינית גמר הגביע האיטלקי נמשכו היום (רביעי) עם ארבעה משחקים, כאשר ההפתעה הגדולה היא ההפסד של רומא, פינאליסטית גמר הגביע בשנה שעברה, 3:1 בחוץ אצל טורינו. אלבארו רקובה כבש את שער היתרון לטורינו בדקה ה-12, אך אלסנדרו מאנסיני הישווה סמוך לסיום המחצית.

במחצית השנייה המומנטום עבר לקבוצה הביתית, שניהנתה משער נוסף של רקובה (50) ועוד אחד של ג'יאנלוקה קומוטו שתי דקות לסיום, מה שהשאיר את רומא עם הרבה מחשבה לקראת הגומלין שייערך ב-16 בינואר. במשחק נוסף נפרדו אודינזה ופאלרמו בתיקו 0:0 וההכרעה תעבור כאמור למשחק השני.

האלופה אינטר לא ספרה את רג'ינה וניצחה בגדול 1:4 בחוץ, כשהיא עם כמעט שתי רגליים בשלב הבא. הרנן קרספו (10), מריו בלוטלי (28, 86) וסנטיאגו סולארי (62) כבשו.

לאציו מצידה ניצחה 1:2 בבית את נאפולי. שער יתרון של סמואלה דלה בונה העלה את נאפולי ליתרון אחרי 28 דקות, אך זה לא עשה רושם על לאציו שחזרה עם שערים של דה סילבסטרי לורנזו (66) ורוברטו ברוניו (71).

ספרד: ריאל התקשתה באליקנטה

האלופה הספרדית יצאה למשחק חוץ מול הסינדרלה אליקנטה בסיבוב הרביעי בגביע הספרדי וסיימה את המשחק עם תיקו 1:1 מאכזב, אותו השיגה בשיניים. אחרי חצי שעה של משחק קיבלה אליקנטה פנדל, אותו ניצל בורג'ה כדי לכבוש. חביאר בלבואה בן ה-22 הצליח להשוות עם שריקת הסיום.

ולנסיה אף היא לא ליקקה דבש מול ריאל אוניון, אך הצליחה בסופו של דבר לנצח 1:2. גויקוטקסאה כבש את היתרון לאוניון בדקה ה-11, אך צמד של ניקולה זיגיץ' (61, 71) השאיר את המומנטום לונסיה שתנסה להשלים את הסיפור בגומלין ב-2 בינואר.

אספניול ודפורטיבו לה קורוניה נפרדו ב-1:1, כשגם במשחק הזה סופסל דודו אוואט. סרחיו כבש את היתרון לדפו אחרי חצי שעה של משחק, אך פראן קורו הישווה שלוש דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully