וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד עשוי לאמן את נבחרת שוויץ

19.12.2007 / 21:47

מאמן באיירן מינכן, שסובל מיחסים עכורים עם הנשיא שלו, הודה כי זכה להצעה המפתה להדריך את יריבת ישראל במוקדמות גביע העולם

אוטמאר היצפלד, מאמן באיירן מינכן, חשף היום (רביעי) כי קיבל הצעה לאמן את נבחרת שוויץ, יריבת נבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם 2010, והוא שוקל זאת אחרי שזכה לביקורות מהקבוצה הגרמנית. היצפלד שאמור לקבל החלטה לגבי עתידו במהלך חודש ינואר לא הסתיר את העובדה כי ההתאחדות השוויצרית מנסה לפתות אותו לקבל את ההצעה.

למרות שהוא מוליך את הליגה הגרמנית, העימות הפנימי בתוך באיירן מתחיל להשפיע על היצפלד מה שעשוי להוביל אותו לתפקיד: "לעבוד כמאמן נבחרת שוויץ זה משהו שתמיד מעניין אותי. אני אתן את התשובה שלי בחודש ינואר. אני יודע שהמשכורת לא תהיה שווה למשכורת בבונדסליגה, אבל עבורי זה לא גורם בהחלטה".

לאחר התיקו האחרון של באיירן מול הרטה ברלין (0:0), התבטא מנהל הקבוצה, אולי אוונס, כשאמר שאין כל סדק ביחסים בין היצפלד ונשיא הקבוצה, אך המאמן היה רחוק מלהסכים לדברים האלה, כשאמר: "כאשר נשיא הקבוצה מבקר באופן פומבי את המאמן שלו, ההנאה מהעבודה היא לעולם לא אותו הדבר, במיוחד כאשר אתה לא מנוצח במשך 24 משחקים".

היצפלד הוא אחד המאמנים היותר מעוטרים ביבשת. את הפריצה שלו כמאמן הוא עשה בשורות בורוסיה דורטמונד, איתה זכה בסגנות אליפות גרמניה כבר בעונה הראשונה וב-1995 זכה באליפות לאחר 42 שנים עקרות. היצפלד חזר לבאיירן אחרי שנפרד ממנה במהלך 2002. אל הקבוצה הוא חזר אחרי שפליקס מגאת' פוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully