וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארסלס לא יגיע לאטלנטה

19.12.2007 / 20:02

המאמן שפרש העונה סירב להצעה להתמנות לתפקיד ביצועי בפאלקונס, שחמישה משחקניהם נענשו בעקבות ההצדעה למייקל ויק

ביל פארסלס, מי ששימש עד לעונה האחרונה כמאמן דאלאס קאובויס ובעל היסטוריה עשירה ב-NFL, היה אמור לשמש החל מהעונה הבאה כבעל הסמכות לעניינים מקצועיים באטלנטה פאלקונס, אבל סירב. מדובר היה בתפקיד שנתפר לפארסלס, והוא מעין קומבינציה של מאמן ומנכ"ל. מתחת לפארסלס אמור היה לעבוד מאמן ראשי במשרה מלאה.

פארסלס נפגש עם בעלי הקבוצה, ארתור בלאנק, ומה שנראה כתשובה חיובית הפך לסירוב. "נפגשנו, בדקנו וזה לא עבד", אמר בלאנק. מי שעוד מוזכרים כמועמדים לשכור את שירותיו של פארסלס הם מיאמי דולפינס, אולם בשלב זה לא ברור האם המאמן, שזכה עם ניו יורק ג'איינטס בסופרבול פעמיים והצעיד את ניו אינגלנד פטריוטס לסופרבול, יסכים להצעה.

ועוד מאטלנטה: ה-NFL לא עברה בשתיקה על הצבעת האמון של שחקני הפאלקונס במייקל ויק. רודי וייט, אלג'י קראמפלר, ד'אנג'לו הול וכריס יוסטון נקנסו ב-10 אלפים דולר לאחר שציירו את שמו של ויק מתחת לעיניהם. התופס ג'ו הורן נקנס ב-7,500 דולר. החמישה הביעו מחאה בהפסד 34:14 לניו אורלינס לפני שבוע.

כמדיניות, אנחנו לא מסקרים כאן את תהליך בחירות הפרובול, המשחק המיותר ביותר על הפלנטה, אבל הבחירה של שון טיילור, הסייפטי של וושינגטון רדסקינס שנרצח לפני שלושה שבועות, מעניינת. טיילור נבחר על ידי שחקנים, מאמנים ואוהדים. טיילור הוא האולסטאר השני בהיסטוריית הספורט האמריקאי שנבחר לאחר מותו לפרובול. קדם לו פלה לינדברג, שוער קבוצת ההוקי קרח של פילדלפיה פליירס, שנבחר למשחק האולסטאר ב-1986 למרות שנהרג בתאונת דרכים שנה לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully