וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו קבוצה אחרת היום"

19.12.2007 / 20:45

מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, מאמין שלהפסד לריטאס בוילנה לא יהיו השלכות על המשחק מול הליטאים בבית (20:50, ערוץ 10). פייזר סובב את הקרסול

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מכבי תל אביב סיימה לפני זמן (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחק הבית מול ריטאס וילנה הליטאית, מחר (20:50, ערוץ 10) במסגרת המחזור התשיעי של היורוליג. החדשות הרעות באימון הגיעו מכיוונו של מרכוס פייזר, שסובב את קרסולו הימני במהלך האימון ויעבור טיפולים אינטנסיביים ביממה הקרובה, במטרה להכשירו למשחק.

הליטאים, שחולקים עם מכבי ומלאגה את שלושת המקומות הראשונים בבית ב' ביורוליג (מאזן זהה של 2:6), ישחקו ככל הנראה ללא מינדאוגאס לוקאוסקיס החולה, שקלע 16 נקודות בניצחונה של ריטאס על מכבי 74:92 בוילנה, בסיבוב הראשון. מי שלא שיחק במשחק ההוא וצפוי לקחת חלק הפעם הוא הזר האמריקאי החדש של הקבוצה, ג'ארד ג'ורדן. ניצחון של מכבי בהפרש נמוך מ-18 נקודות יבטיח לריטאס את היתרון במקרה של שוויון מאזנים עתידי בין שתי הקבוצות. מכבי, אם כן, תצטרך לא רק לנצח, אלא ראוי שתעשה זאת בהפרש גדול.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, נשמע נינוח יחסית במהלך מסיבת העיתונאים. "המשחק הקודם מול ריטאס היה אחד החלשים שלנו העונה, אבל היום אנחנו קבוצה אחרת מבחינת הדרך והביטחון שאנחנו עולים איתו למגרש", אמר קטש, והתייחס לשיפור במשחק ההתקפה של קבוצתו: "כשמדברים על המשחק הקבוצתי, כצוות מקצועי אתה משנה כל הזמן דברים. יש לך את הגישה שלך והדברים שאתה רוצה לעשות, אבל עם הזמן אתה לומד מה עובד טוב יותר ומשתפר. עם הזמן נעשים שינויים מסויימים, בהתאם לקבוצה".

ליריבה הליטאית, שטרם הפסידה למכבי (שלושה ניצחונות), חלק קטש מחמאות. "נכון שריטאס מגיעה לפה עם כמה פצועים ומוביל כדור אחד, הוליס פרייס, שננסה לעייף אותו. אבל אני חושב שריטאס היא הקבוצה שמוציאה מעצמה הכי הרבה, מבחינה התקפית והגנתית, והיא מאוד מסוכנת. נשלם מחיר מיידי על כל טעות הגנתית וחוסר תשומת לב בריבאונד. הם מאוד אגרסיביים ודיברנו על זה עם השחקנים לקראת מחר". קטש התבקש להתייחס גם לפירסומים האחרונים בתקשורת ולביקורת שהעביר עליו דיוויד פדרמן, והשיב כי "אני לא כועס על התקשורת, אני חושב שעד עכשיו אני עושה את העבודה שלי. את ההשפעות שעשויות להיות לתקשורת, חיוביות או שליליות, אני עובר בדרך נכונה וטובה, עם הרבה שקט. לי ולדייויד פדרמן יש יחסים מצויינים, כמו גם עם צביקה ששרף ושאר חברי ההנהלה. אני גאה בדרך שבה אנחנו מבודדים את הרעש מבחוץ".

"מבחינה קבוצתיות, ריטאס היא אולי הקבוצה הכי טובה בבית שלנו", הוסיף יותם הלפרין, "היא משחקת כקבוצה ואי אפשר להתכונן שם לשחקן בודד. הם משחקים נהדר יחד ויודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי לנצח משחקים. זאת הקבוצה הכי טובה שפגשנו עד עכשיו ביורוליג. אנחנו ממשיכים להתקדם, בסך הכל התחלנו את הסיבוב השני ואנחנו לומדים להכיר אחד את השני ומשתפרים עם הזמן. לכל קבוצה יש עליות וירידות, אבל אנחנו רוצים לצמצם למינימום את תקופת הירידות ולעלות כמה שיותר גבוה".

גם מאמנה של ריטאס וילנה, אלכסנדר טריפונוביץ' הסרבי, מאמין שהפעם נראה מכבי תל אביב אחרת. "אנחנו פוגשים את מכבי בפעם השניה העונה ואני חושב שהעובדה ששתי הקבוצות נמצאות עם אותו מאזן בראש הבית, מדברת בעד עצמה ואומרת שיהיה משחק טוב", אמר. "מכבי נראית הרבה יותר טוב מכפי שנראתה בוילנה. עבורנו זה אתגר גדול ואפשרות לבדוק איפה אנחנו עומדים כרגע. ברור שלשחק באולם כזה, עם כל כך הרבה קהל, זה משהו שרק יכול לתת לנו מוטיביציה. במשחק הראשון עשינו מאמץ קבוצתי גדול וצברנו הרבה ביטחון, אבל אין לזה השלכות למשחק מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully