וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מלאגה בקרואטיה, בניסיון לשמור על הבכורה

19.12.2007 / 19:06

הספרדים, ינסו להנחיל הפסד ביתי ראשון לציבונה, בערב מעניין של כדורסל. טאו בחוץ מול בולוניה, רומא תנסה להפתיע גם את ריאל

המחזור התשיעי של שלב הבתים ביורוליג יספק לנו מחר (חמישי) מספר קרבות מעניינים, מלבד המשחק ביד אליהו, בו תנסה מכבי ת"א לנקום בריטאס וילנה על התבוסה בליטא. באותו בית, תנסה מלאגה לשמור על מקומה בפיסגה במשחק החוץ מול ציבונה זגארב. אריס סלוניקי תשתדל להימנע ממעידה ביתית מול לה מאן, בשביל לשמור על סיכויים במאבק על כרטיס לשלב הבא.

בבית א' ינסה נוון ספאחיה להתאושש אחרי סידרת כשלונות בליגה הספרדית עם טאו ויטוריה, בבולוניה מול וידיויצ'י. בית ג' מספק שני אתגרים לא פשוטים לקבוצות העל הספרדיות: ברצלונה תצא לטורקיה למפגש עם פנרבחצ'ה, ריאל מדריד תתארח ברומא, מול הקבוצה הראשונה העונה, שהצליחה למצוא מענה לפנאתיניקוס.

בית ב'

ציבונה - מלאגה

הספרדים, באים מראשות הבית, אחרי ניצחון מוחץ על אריס בשבוע שעבר, והם מועמדים לניצחון מול הקרואטים החלשים, שסוחבים שתי טראומות ממשחקי החוץ מול פילזן וריטאס. ועדיין, מדובר במשחק פתוח, בעיקר לאור העובדה שציבונה עדיין לא הפסידה העונה בביתה. מלאגה תצטרך לעבוד קשה בשביל להצליח במקום שבו פילזן נכשלה.

אריס - לה מאן

סופוט כבר ניצחה, באמברג כבר עשתה את זה, ורק לה מאן יקירתנו עדיין עם אפס בטור הניצחונות. אולי בסלוניקי זה יבוא? קשה להאמין. אריס חלשה, אבל טובה יותר והיא תשחק על כרטיס לשלב הבא בעוד שלצרפתים, עם רביב לימונד נשאר רק להילחם על הכבוד.

בית א'

בולוניה - טאו ויטוריה

שתי קבוצות שלא נמצאות ממש באותה ליגה. טאו, תדלג כנראה לשלבי ההכרעה של העונה, בעוד שהאיטלקים יסתפקו בהופעה מכובדת בשנת החזרה שלהם ליורוליג. ספאחיה מגיע למשחק הזה אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה ורקורד חוץ חלש ביורוליג, כך שבולוניה עשוייה לתת פייט.

בית ג'

פנרבחצ'ה/אולקר - ברצלונה

אחרי ההפסד המפתיע של פאו מול רומא, הקטלונים יכולים לפנטז על מקום ראשון בבית. ניצחון בטורקיה, הוא תנאי בסיסי בדרך לשם, אבל פנרבחצ'ה, עם עונה סבירה עד כה, ועם וויל סלומון בכושר מצוין, לא תיכנע בקלות. ברצלונה, תבוא מעודדת אחרי הניצחון הדרמטי על טאו בליגה.

רומא - ריאל מדריד

18 הפרש? על פאו? רומא? כן, כן, לפעמים, לא הרבה יש להודות, קורים דברים מפתיעים באמת ביורוליג. רומא שבה לחיים בשבוע שעבר ופתאום מקום בשלב הבא נראה אפשרי. מדריד בטוח תהיה שם, והיא חייבת ניצחון באיטליה אם היא רוצה להקדים את ברצלונה במאבק על המקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully