וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל: אובזילר נגד לינצקאיה בחצי הגמר

19.12.2007 / 18:49

הטניסאית מספר 2 ניצחה את גלושקו, פאר תתמודד מול שלמה. גם לוי, ויינטרוב, ולצר ואוקון בחצי הגמר. איגוד הטניס יבנה יציע נוסף ברמה"ש

שחר פאר איבדה שני משחקונים מול נאדין פאהום ותפגוש את קרן שלמה, אובזילר דילגה על גלושקו ותשחק מול לינצקאיה. בגברים: הראל לוי נגד ויינטרוב, אוקון נגד ולצר

אלופת ישראל, שחר פאר, ממשיכה לדלג על יריבותיה בקלילות להשיג תואר נוסף, שני ברציפות. היום (רביעי) היא איבדה רק שני משחקונים מול נאדין פאהום, ניצחה 1:6, 1:6 ותפגוש בחצי הגמר שמתוכנן למחר (11.30) את קרן שלמה, המחבט מספר 4 של ישראל, שלא ממש ספרה את דניאלה רבקין וניצחה 0:6, 1:6.

במשחק מעניין עוד יותר ניצחה ציפי אובזילר ב"דרבי הפדרציה" את יוליה גלושקו 6:2, 0:6, 2:6, ובכך נקמה על ההפסד בשנה שעברה בחצי הגמר. היריבה הבאה של אובזילר בחצי הגמר היא העולה החדשה, יבגניה לינקצאיה, שסיימה עם "דאבל בייגל" 0:6, 0:6 את ההתמודדות מול דניז חזניוק (חמישי, 11.00).

אצל הגברים, הראל לוי, אמיר ויינטרוב, דקל ולצר ונועם אוקון עלו לחצי הגמר. לוי (161 בעולם) הביס 0:6, 0:6 את גל חקאק ויפגוש את ויינטרוב שגבר על עידן מרק 2:6, 3:6 (חמישי, 11.00). ולצר גבר על אלמוג משיח 1:6, 1:6 וישחק מול נועם אוקון שגבר על גלעד בן צבי 1:6, 2:6 (חמישי, 13.00).

אנדי רם ויוני ארליך העפילו לגמר טורניר הזוגות אחרי 2:6, 3:6 על גלעד בן צבי ואלירן דוייב. הצמד הבכיר יפגוש את קוסטה בלנק ואמיר ויינטרוב שניצחו 3:6, 0:6 את עידן מרק ויואב שב (חמישי, 15.00). בטורניר הזוגות לנשים זכו יעל בקמן ומיכל יוגב אחרי ניצחון 6:7(6), 6:5, 7:10 אחרי ניצחון על אוריין בן חיים ודניאלה רבקין.

משחקי הגמר של אליפות ישראל ייערכו ביום שישי, החל משעה 10:45, בו יתקיים גמר הנשים. בשעה 13:00 לערך צפוי להיערך גמר הגברים, כאשר בין המשחקים יתקיים משחק ראווה של טניס נכים. כל המשחקים יועברו בשידור חי בערוץ הספורט.

לקראת פברואר: יציע נוסף ברמת השרון

המפגש ההיסטורי ברמת השרון ברבע גמר גביע הפדרציה בין ישראל לרוסיה בעוד 44 ימים גורם לכוננות שיא ולהגברת ההכנות ברמת השרון. איגוד הטניס ישקיע כמאה אלף דולר בבניית יציע נוסף בחלק הדרומי הפתוח של האיצטדיון. היציע עצמו יוכל לאכלס 924 צופים נוספים, זאת לאור הביקוש הגובר לכרטיסים למשחקים.

באיגוד עדיין בודקים אפשרויות לקירוי המגרש, אם כי הפתרונות שניתנו עד כה אינם מספקים. מרכז הטניס מצידו, התחייב להוסיף ביציעי הבטון של האיצטדיון 1,000 מושבי פלסטיק לנוחות הקהל. האיצטדיון עצמו יעבור שדרוג והתאמה לתנאים הבינלאומיים לפי הדרישות המחמירות של ה-ITF בבית העולמי, בהשקעה של כ-30 אלף דולרים, אותם ישקיע המרכז בתמורה להתחייבות של איגוד הטניס לקיים את כל מפגשי הדיוויס והפדרציה בשלוש השנים הבאות במרכז הטניס ולא במתקנים אחרים, זאת פרט למצב שבו יאלץ האיגוד לקיים משחקים באולמות סגורים בשל החורף.

כחלק מההיערכות למפגש עם רוסיה ושבדיה, החליט איגוד הטניס להפוך את שערים, 0, 6 ו-7 באיצטדיון לשערי VIP. כ-500 כרטיסים כרטיסים שהוקצו לקהל מרוסיה כבר נמכרו, ולמעלה ממאה חדרים כבר שוריינו במלון דניאל בהרצליה, עבור תיירים מרוסיה שיגיעו במיוחד למשחקים. משגרירות רוסיה בישראל פנו לאיגוד הטניס וביקשו לבדוק אפשרות להקצות עוד כרטיסים לטובת אוהדים שמבקשים להגיע מרוסיה לחזות במשחקים. מאיגוד הטניס מסרו לאנשי השגרירות שבשלב זה ניתן הזכות לקהל הישראלי לרכוש את הכרטיסים שנותרו.

כל 1000 כרטיסי הנוער והחיילים שהופצו למשחק עם רוסיה כבר אזלו. ממשרדי לאן נמסר היום כי למפגש הגברים עם שבדיה במסגרת גביע דיוויס נמכרו כבר כ-800 כרטיסי מנוי לשלושת ימי התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully