וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס חתם בהפועל ירושלים

שגיא ניר

20.12.2007 / 9:42

הפורוורד ירויח עד סוף העונה פחות מחצי משכרו במכבי תל אביב, האדומים מחפשים גבוה זר נוסף. ג'יימי ארנולד נותח וייעדר 4 שבועות

נואל פליקס חתם בהפועל ירושלים עד סוף העונה. הפורוורד הכל כך מושמץ של מכבי תל אביב בעונה שעברה מצטרף למחזיקת הגביע, ששלחה הביתה בשבוע שעבר את מרכוס סלוטר. כעת, ימשיכו האדומים לחפש גבוה זר נוסף לעיבוי הקו הקדמי.

פליקס (26, 2.06 מ'), שהתחיל את העונה הנוכחית באנהיים ארסנל מליגת ה-NBDL, סיים עונה שלמה במכבי תל אביב של נוון ספאחיה עם מספרים עלובים של 4.9 נקודות ו-2.8 ריבאונדים ב-11 דקות ליגה. בירושלים, שחסרה מאוד מסה בקו הקדמי, צפוי לו תפקיד בעיקר בכל הקשור לחלק ההגנתי, כשבמקביל שואפים בקבוצה לצרף גבוה זר נוסף שיתרום יותר באספקט ההתקפי, למרות המצאי המוגבל בשוק – ודאי בתקופה זו של העונה. פליקס, שהשתכר בעונה שעברה במכבי תל אביב כ-450 אלף דולרים, ירויח פחות מחצי מהסכום בבירה.

פליקס מצטרף לסניף הצהוב לשעבר בבירה, שמונה גם את שרון ששון וג'יימי ארנולד, שעבר ביום רביעי ניתוח בברכו בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. הניתוח של ארנולד הוגדר כמוצלח, ולאחר כמה שעות התאוששות הוא שוחרר לביתו. כעת, ייאלץ שחקנה המשמעותי ביותר של הפועל ירושלים העונה, להיעדר כארבעה שבועות מהמגרשים.

ארנולד, שנפצע עוד לפני משחק ההפסד של ירושלים לעירוני רמת גן, סבל מקרע חלקי במיניסקוס. השחקן אמר לאחר הניתוח: "אני מרגיש טוב ומקווה לחזור למגרשים במהרה".

בין צהוב לאדום

נואל פליקס הוא השחקן הזר השישי שישחק גם במכבי תל אביב וגם ביריבתה המושבעת בעשור האחרון, הפועל ירושלים.

הראשון היה נוריס קולמן, שעבר בעונת 1994/5 למכבי תל אביב אחרי שתי עונות בירושלים, זכה עימה באליפות וחזר לעונה נוספת במלחה, בדרך לזכיה בגביע המדינה הראשון בהיסטוריה של הקבוצה מהבירה.

ראדיסאב צ'ורצ'יץ' האימתני נחת בעונת 1997/8 במלחה, כשבעברו שתי עונות בצהוב. שנתיים הוא בילה בירושלים, כשאת העונה האחרונה הוא מסיים עם כתם גדול בעקבות פרשת הפיצה, בעקבותיה חזר לשתי עונות נוספות במכבי תל אביב.

בעונת 2000/1 הנחיתה ירושלים אקס צהוב נוסף, הענק הרומני קונסטנטין פופה, שאחרי 4 עונות ספסול בצהוב עלה לשבת על הספסל האדום.

בקיץ שלפני עונת 2005/6 הדהימה מכבי תל אביב כשהחתימה את המלך של מלחה, וויל סולומון, ששנתיים קודם סחף את הקבוצה מהבירה לזכיה בגביע יול"ב. סולומון, שחתם במכבי לשנתיים, עזב בתום עונה אחת.

האחרון בסדרת הזרים מחליפי הצבעים הוא טרנס מוריס, האיש שייצב את ירושלים בדרך לזכיה בגביע המדינה בעונה שעברה, ועבר הקיץ את הכביש בדרך לשנים יפות בצהוב. נואל פליקס, אכזבה מכבית גדולה בעונה שעברה, הוא האיש מספר שש. אולי הצבע האדום יהלום אותו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully