וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילפרד מוגאי: "פנטאני יהיה הכוכב של דרא"פ בקמפיין"

19.12.2007 / 15:51

עוזר מאמן אייאקס קייפטאון מחמיא לחלוץ החדש של חיפה. בעקבות עסקת פאוליניו: בחיפה שוקלים שלא לבצע עסקאות ארוכות טווח

עוזר מאמן אייאקס קייפטאון, וילפרד מוגאי, צוטט הבוקר בכלי התקשורת בדרום אפריקה, באומרו כי חלוץ הנבחרת, ת'מבינקוסי פנטאני, שעתיד להצטרף למכבי חיפה בשבוע הבא, יהיה לדעתו הכוכב של דרום אפריקה בקמפיין הקרוב - אליפות אפריקה לאומות שתיפתח בגאנה ב-20 בינואר: "'טרור' נכנס לכושר משחק בדיוק בזמן הנכון, לפני אליפות אפריקה", אמר מוגאיי, "אני חושב שהוא השחקן שכדאי לראות". מוגאי, כזכור, הגיע למכבי חיפה בגיל 25, וכבש במדיה 3 שערים ב-16 משחקים, בכל המסגרות.

אייאקס, מוליכת הטבלה, צפויה להיפרד מפנטאני (מלך השערים של הקבוצה, שבעה כיבושים) במשחק הבא שלה, מול גולדן ארווס המדורגת שביעית בטבלה. הקשר הברזילאי פאוליניו עדיין לא קיבל הודעה על שחרורו. בחיפה טוענים כי החלטה רשמית עדיין לא התקבלה, אבל יחד עם זאת ההנהלה צפויה להודיע לסוכניו לחפש לו קבוצה בברזיל. "לא נראה שקבוצה בישראל תוכל לשלם את מלוא שכרו", אמר גורם בחיפה.

בעקבות עסקת פאוליניו, שחתום לשנתיים נוספות, עסקת שאבייר אנדרסון ועסקאות ארוכות טווח אחרות שנכשלו בשנים האחרונות, בחיפה שוקלים שלא לבצע עסקאות ארוכות טווח. נראה כי מעתה תשקול הקבוצה להחתים שחקנים לעונה אחת, עם אופציה להארכת החוזים בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully