וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הטניס החליט לבטל את טורנירי הפיוצ'ר

19.12.2007 / 15:11

בעקבות ההחלטה לקיים טורניר צ'לנג'ר, החליט מרכז הטניס לחסוך בעלויות. שלמה גליקשטיין: "זו טעות קשה מאוד וזה לא לגיטימי"

האם תם עידן טורנירי הפיוצ'ר בארץ? אחרי שבשנים האחרונות זכו רוב הטניסאים בארץ להשתתף בטורנירים הקטנים כדי לצבור "נקודות נוחות" ולהתקדם בדירוג, נראה שבשלב הזה הם יצטרכו להמשיך ולנדוד ברחבי העולם כדי לעשות את ההתקדמות המיוחלת.

מנכ"לית מרכזי הטניס, ג'נין שטראוס, קיבלה החלטה לפיה בשל קיומו לראשונה של טורניר צ'לנג'ר בארץ, טורניר המחלק כסף וניקוד גבוה יותר, יבוטלו כל ששת טורנירי הפיוצ'ר שנערכו בשנה האחרונה. ההחלטה נובעת מרצונה של שטראוס למקד את מרבית תשומת הלב אל עבר ה"טורניר הגדול".

שלמה גליקשטיין, יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הטניס, הסביר כי ידיו כבולות אך הוא זועם על ההחלטה: "מרכז הטניס לעתים מתנהג בצורה נפרדת ומחליט את ההחלטות שלו. יש דברים שזה לגיטימי, אבל בהחלטה כזו זה לא לגיטימי. זה כאילו שמרכז הטניס אומר 'תקפצו לי' אחרי שקמו ועדות ואמרו שצריך להוסיף תחרויות. ובמקום זה מה? מורידים תחרויות?".

גם על הדרך שבה התקבלה ההחלטה, לגליקשטיין יש לא מעט טענות: "הידיים שלנו כבולות כי רוב הכסף בא ממרכז הטניס, אבל ברגע שאתה מגיע להחלטה כזו, אתה צריך לשתף את רוב הכוחות המקצועיים, ולצערי מילה אחת אפילו לא נאמרה לי, וזה לא מקובל עליי. גם אם ההחלטה התקבלה משיקולים כספיים, אפשר לפתור אותם".

גליקשטיין התייחס גם לנזק המקצועי שצפוי לטניסאים הצעירים, כשהדגיש: "מבחינה מקצועית זו טעות קשה מאוד. ההחלטה התקבלה ממחשבה של הצוות המקצועי של מרכז הטניס חושב שמהבחינה המקצועית נכון יותר לעשות צ'לנג'ר אחד על פני שישה פיוצ'רים. בצ'לנג'ר אחד ישחקו שישה ישראלים, אולי עשרה כולל מוקדמות, אבל בשישה פיוצ'רים משחקים 500. אלה הילדים שלנו, והם צריכים לקבל ניסיון. זה הדבר היחיד שעומד לנגד עיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully