וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "אנחנו בדרך לסקודטו"

19.12.2007 / 14:37

שוער יובנטוס ככל הנראה לא סופר את האלופה והמוליכה, אינטר, ומאמין בכוחה של קבוצתו. לוקארלי צפוי לעבור לרומא בחלון ההעברות

ג'יאנלואיג'י בופון, שוערה של יובנטוס, מאמין כי זה רק עניין של זמן, קצר ביותר, עד שה'גברת הזקנה' תזכה בתואר אליפות בעידן החדש של הקבוצה אחרי עלייתה העונה מהליגה השנייה.

"אנחנו מצליחים יותר מאשר ציפיתי", אמר ג'יג'י בופון, "יש לנו רצון חזק ועז לזעזע ולהדהים אנשים אחרי העונה שחווינו בסריה B. אם הדברים ימשיכו ללכת בדרך זו, זה יהיה קל לראות אותנו זוכים בסקודטו.

"נשארתי ביובה כדי לזכות באליפות. זו תהיה סגירת מעגל מתוקה מבחינתי. תמיד אהבתי אתגרים ומשימות קשות. אני אידיאליסט ואוהב לחלום, אבל אחרי המונדיאל ידעתי שאני צריך ללכת לפי מה שהלב אומר", סיכם השוער המצוין של הביאנקונרי.

לוקראלי בדרך לרומא?

כריסטיאנו לוקארלי, שחקנה של שחטאר דונייצק האוקראינית, צפוי לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר. אחת האופציות שעומדות בפניו היא רומא.

החלוץ האיטלקי של ליבורנו עשה בקיץ את המעבר המפתיע לשורות הקבוצה האוקראינית. אלא שעקב הפגרה באוקראינה והדחתה של הקבוצה מליגת האלופות, עשוי הוא לחזור למכורתו.

"ללוקראלי אין בעיה לחזור לרומא", אמר סוכנו קרלו פלאביצ'ינו. "בייחוד כאשר שחטאר מוכנה להשאיל אותו. הג'ילארוסי יכולה להיות אופציה מצוינת עבורו".

* מרקו ג'יאמפאולו חוזר לקווים להדריך את קבוצת קליארי, לאחר שנדו סונטי עזב את התפקיד ביום רביעי האחרון. ג'יאמפאולו חוזר לתפקיד רק חמישה משחקים לאחר שהודח מהתפקיד על ידי היו"ר מאסימו קלינו. "נדו סונטי התפטר מקליארי", כך נכתב באתרה הרשמי של הקבוצה. "המועדון ביקש מג'יאמפאולו לחזור לכהן בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully