וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: שוב ירושלים?

19.12.2007 / 8:28

דנסינג קאמל השרון תנסה לעצור את המוליכה הדוהרת מירושלים, ביום שישי בכפר הבפטיסטים. קורס מדריכי פוטבול החל בוינגייט

ביום שישי, בשעה 10 בבוקר, תארח בכפר הבפטיסטים בפתח תקוה דנסינג קאמל השרון (1:1) את ביג בלו ירושלים (0:3). לאחר פגרה של כמעט חודש יבואו דנסינג קאמל רעבים למשחק, וירצו להוכיח שהניצחון שלהם על חיפה היה סימן לבאות. הם יקוו להשכיח את המשחק הקודם עם ירושלים, בו הובסו 46:18. כל הקבוצות החזיקו מעמד עד סוף המחצית הראשונה בטרם שברו אותן הירושלמים. לכן, בקבוצה מהשרון ירצו לנצל את חלון ההזדמנויות שיהיה להם כבר בפתיחת המשחק.

עם שמואל אוניל, שמוביל את הליגה ביארדים בריצה, יש לצפות שדנסינג קאמל ירוצו עם הכדור מוקדם והרבה. האיכות שאוניל מביא למשחקם יאפשר לשרון לצבור יארדים ולשלוט בקצב. יש להניח שהקבוצה הירושלמית תלחץ את הקוורטבק של דנסינג קאמל, ועל יוני מייזל למצוא את הרסיברים, בן גרוס ויוהן טיינל.

בצד ההגנתי יצטרכו דנסינג קאמל לעצור את המהלכים היעילים של ביג בלו, שכן לקבוצה מירושלים יש יכולת לצבור הרבה נקודות משחקני ההתקפה המסוכנים שלה. דנסינג קאמל תשחק בצורה שמרנית עם הרבה הגנות אזוריות, ועם לחץ מסיבי על הקוורטרבק, אריה באומן, על מנת לעצור את ביג בלו. בתגובה, באומן ינסה למסור זריקות קצרות, ולנצל את היכולת של משה הורוביץ בהזזת הכדור על הקרקע. היכולת של המגן מייק לוי מדנסינג קאמל יכולה להיות הגורם המכריע ביכולת הירושלמים לשים נקודות על לוח התוצאות.

השבוע החל, בפעם הראשונה בישראל, קורס מדריכים לפוטבול אמריקאי. הקורס מאושר ע"י מכון וינגייט, ובסיומו יוסמכו כ-15 מדריכים. הקורס מועבר בשיתוף ע"י מדריכים מקצועיים מוינגייט והקומישינר של הליגה, אריק אמקראוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully