וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות של עידן שניידר

19.12.2007 / 10:38

בואו של המיליארדר הקנדי למכבי תל אביב יביא עמו גל של יצירתיות בין נותני הכותרות. הנה כמה שאולי תראו בחודשים הקרובים

בעלים חדש למכבי תל אביב - אלכס שניידר. המיליארדר הקנדי שרכש את המועדון הצהוב יהיה, בוודאי, ספק הכותרות הראשי של תקשורת הספורט הישראלית, בדומה לתהליך שקרה עם ארקדי גאידמק מיד לאחר שקנה את בית"ר ירושלים. אז מה תהיינה הכותרות העתידיות בעידן שניידר? זה תלוי, כמובן, בהצלחה של הצהובים. ניסינו לגרד עבורכם מספר כותרות אפשריות למקרים של הצלחה ולכאלה של כישלון. עכשיו נראה מה תגרום לנו מכבי תל אביב לשלוף ראשון מהנפטלין.

אוי, הכישלון

"בית חולים שניידר"

"מסדר הפצועים במכבי תל אביב רק גדל, לקבוצה אין 11 שחקנים להעלות לגמר הגביע" - ההקשר ברור, אם כי מומלץ בשל הרגישות לא להשתמש בו.


"החברים של אלכס"

"פדרמן ומאיר שמיר רכשו את סטיבן ג'רארד, למרות שהבעלים המליץ שלא להביא אותו בשל העלות הגבוהה. מקורביו: 'נעשה פה מחטף'" - פוטנציאל למשבר במכבי תל אביב.


"אין תוצאות לשיטת שניידר"

"למרות החיזוק המאסיבי, הצהובים עדיין לא מצליחים לראות את הצמרת. אליפות? קודם שהשחקנים ירכיבו משקפיים ויחברו שני פאסים" - שיטת שניידר היא טיפול אלטרנטיבי ללקויי ראייה.


"משניידר עצבנות"

"המו"מ עם בן סהר נתקע, גם בניון לא רוצה להגיע, ויום אחד לפני סגירת חלון ההעברות, בעלי מכבי תל אביב מתחיל לאבד את הסבלנות" - לא באמת צריך להסביר, נכון?


"אלכס מותק, אתה יודע מה הכי מסוכן בטיולים? נחשים"

"רגע לפני הדרבי, אלכס שניידר נזכר איך בעלי הפועל תל אביב, מקסימוב חביבולין, ניסה להכשילו במסע עסקים בקזחסטן באוגוסט 1993" - נו, הרבה שימוש אמיתי לא יהיה בזה, אבל היינו חייבים סלוגן טוב מ"אלכס חולה אהבה" (הראשון מבין שניים).


"אלכסנדר ביש מזל"

"החיזוק נכשל, השחקנים מרדו, האוהדים הדירו את הרגליים מהמגרשים והמיליארדר איבד קשר עם הקבוצה - כך ירדה מכבי תל אביב ליגה למרות ההשקעה הגדולה" - נשען על דמות מרחוב סומסום.

ישתבח שמו

"נרגעו בשיטת אלכסנדר"

"בבוקר צעק אורי משיח 'רוצים בחזרה את לוני', בערב, לאחר שיחה עם הבעלים אלכס שניידר, חזרו היחסים עם האוהדים למסלול" - שיטת אלכסנדר ביוגה קושרת את הרגעת הנפש לפעילות פיזית.


"אלכס מותק לא דואג"

"למרות האיום של לוני הרציקוביץ' להשתלט שוב על מכבי תל אביב, התברר לבעלי הקבוצה שאין ביכולתו לעשות זאת" - ושוב תודה ליוסף שילוח ול"אלכס חולה אהבה".


"הכל בשניידר - שניידר הגליל"

"מכבי תל אביב הגיעה למשחק בסכנין עם לא מעט חששות, אבל יצאה משם עם 0:3 גדול" - נשען, כמובן, על הסיסמה המפורסמת של "סיידר הגליל".


"שניידרמן מכה שנית"

"איש העכביש של הכדורגל הישראלי לכד ברשתו גם את רונאלדיניו. אם נמני יתרשם ממנו, הוא יוחתם" - שניידר מקבל תואר קומיקס באופן רשמי.


"אלכסנדר הגדול"

"אחרי האליפות השלישית ברציפות של מכבי תל אביב, כבר ניתן להגדיר את אלכס שניידר כאחת הדמויות המבריקות שדרכו על מגרש הכדורגל שלנו"

* מיותר לציין כי כל הכותרות סאטיריות בלבד, ואין להן שום קשר למציאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully