וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "קטש צריך לדעת להתנהג"

19.12.2007 / 10:04

מבעלי מכבי תל אביב והאיש שדחף למינוי קטש למאמן, מבקרו לראשונה: "יש לעודד דברים שהוא עוד צריך להתגבר עליהם. אולי זה עניין של גיל"

דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, נמנע עד כה מלהעביר ביקורת פומבית על מאמן הקבוצה, עודד קטש. אולי זו הרוח הטובה ששורה עליו לאחר מאורעות האתמול, כאשר הושלמה בתיווכו עסקת מכירת קבוצת הכדורגל לאיש העסקים אלכס שניידר, אבל פדרמן, שעמד מאחורי המינוי של המאמן, העביר לראשונה ביקורת מסוימת על קטש.

"אני חושב שמבחינת כדורסל יש לעודד ידע מדהים", אמר הבעלים בגלי צה"ל. "אני כבר 30 שנה מאחוריו וקשה לי לזכור מאמן בגילו שעומד מול שחקנים כאלה. אני שומע אותו בחדר ההלבשה ואני מאוד מחזיק ממנו. אבל יש לו גם דברים שהוא עוד צריך להתגבר עליהם, מבחינת הבגרות. פה ושם יש דברים שצריך לשפר, אבל אלה דברים שלומדים. זה עניין של גיל, כנראה. צריך לדעת להתנהג".

אם כי פדרמן טען ששינוי בגזרת המאמן לא נראה באופק, והוסיף כי "הפוטנציאל של עודד ענק. למכבי יש זמן לגדל אותו. אני לא רואה וויכוח בנושא המאמן ומקווה שעם ההצלחות הכל ייראה טוב יותר. אני רק מקווה שיהיה לנו מזל, גם בנושא הפצועים".

פדרמן, כמובן, הרחיב גם בנושא קבוצת הכדורגל. "אני נושם לרווחה, אבל האוהדים מציפים אותי בטלפונים. ביני לבין לוני יש מערכת יחסים של אמון הדדי, הוא הבין את הרצון שלי לפתור את הבעיה הזאת, ומכיוון שיש לי מערכת יחסים עם הרוכשים אז הכול הסתדר. כל העסקה מאחורינו, ולא צריך להתעסק במי קיבל מה. לוני הרציקוביץ' יוצא בהחלט טוב מהעניין הזה, בטח ביחס למצב הקבוצה. גם הקבוצה של מאנה יוצאת בסדר, כל אחד התפשר, גם הרוכשים נתנו מעל ומעבר והבינו שצריך רוחב לב בנושא הזה. אנחנו עולים על דרך חדשה. כל מי שהיה מעורב בזה היה צריך את השינוי, ובעיקר האוהדים. אני שמח בשבילם.

"שניידר הוא בחור צעיר שהגיע רחוק מאוד, הוא לא בדיוק מבין מה נפל עליו", המשיך פדרמן ואמר. "אני מקווה שהוא יבין מהר מה הולך פה. הוא בחור טוב מאוד וצנוע, אבל אני מקווה שהוא לא ייבהל מהעליהום הזה. אני לא רוצה להיות מעורב בניהול השוטף של הכדורגל, אני חלק מאגודת מכבי שמחזיקה ב-20% מהמניות, אעזור מהצד אם אצטרך. אין ספק של'מידלנד' יש יכולות כספיות רציניות מאוד, מה שהם ירצו הם יעשו, אבל הם לא יזרקו סתם כסף. האגודה תהיה שם, וצריך לקחת גם אותה בחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully