וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני אוונס נחשד באונס

19.12.2007 / 9:29

פרגוסון ושחקניו בהלם ממעצר מגן מנצ'סטר יונייטד, שהסגיר עצמו למשטרה בחשד שאנס אישה בת 26. ראמוס וטוטנהאם אופטימיים

מנצ'סטר יונייטד בהלם בעקבות מעצרו של שחקן הקבוצה ג'וני אוונס. המגן בן ה-19 הסגיר עצמו למשטרת מנצ'סטר לאחר שזו קיבלה תלונה מאישה בת 26, שטענה כי הותקפה מינית במהלך מסיבת כריסמס שערכו השדים האדומים במלון בעיר.

"בעקבות חקירת בלשים את תלונתה, נעצר בחור בן 19", הודיעה משטרת מנצ'סטר, "הוא חשוד באונס אחרי שהציג עצמו בפנינו, והוא כרגע במעצר".

במסיבה השתתפו מספר שחקני יונייטד. הם החלו את המסע הלילי בקזינו מקומי, המשיכו לפאב וסיימו אותו במלון. לשחקנים התלוו חברים ובני לוויה. "המשקאות זרמו, וודקה, בירה ו-וויסקי", אמר עד ראיה, "ריאן גיגס גנב את ההצגה עם חיקוי של אלביס פרסלי". כנראה שאוונס לקח את המסיבה הזו רחוק מדי.

פרגי רוצה את ברבאטוב, ראמוס רוצה כרטיס לאופ"א

בתוך כך, אלכס פרגוסון חידש את התעניינותו בחלוץ טוטנהאם דימיטר ברבאטוב. ה"דיילי מייל" מדווח היום (רביעי) שפרגי הציע לתרנגולים את ווס בראון, לואיס סאהה ו-6 מיליון ליש"ט תמורת הבולגרי. מאמן טוטנהאם, חואנדה ראמוס, מרוצה מתפקודו של החלוץ, ולא נראה שיוותר עליו בקלות.

בטוטנהאם התרכזו היום בעיקר בניצחון על מנצ'סטר סיטי ברבע גמר גביע הליגה (0:2). 70 דקות שיחקו התרנגולים בעשרה שחקנים, עקב הרחקתו של דידייה זוקורה, והמאמן חואנדה ראמוס הביע את קורת רוחו מהתוצאה: "זה חיובי מאוד, ומרים אותנו לקראת המשך העונה. קיבלנו גמול על מאמצנו. זו היתה התצוגה הכי טובה שלנו מאז הגעתי". הספרס, יחד עם ארסנל ואברטון כבר בחצי גמר המפעל, שבו הזוכה תקבל כרטיס לגביע אופ"א. אמנם העונה עוד ארוכה, אבל ראמוס ושחקניו מסתערים על התואר, כי בינתיים בליגה הם די רחוקים מהעפלה לגביע האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully