וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקו טוני: רביעייה לאיטלקי ב-0:6 של באיירן

19.12.2007 / 23:42

לוקה טוני הפציץ רביעייה במחזור האחרון באופ"א ב-0:6 של באיירן מינכן, לברקוזן חגגה חמישייה על ציריך. אנדרלכט עלתה למרות שהפסידה

בצל ההפסד המביך של הפועל תל אביב לאלבורג, חטאפה דווקא ידעה לעשות את העבודה, וניצחה 1:2 את אנדרלכט. אבל מעבר לסיפור הישראלי, הסיפור האמיתי במחזור האחרון בגביע אופ"א הוא הניצחונות של הקבוצות הגרמניות, באיירן מינכן ובאייר לברקוזן, שקרעו רשתות.

לוקה טוני הפציץ רביעייה בדריסה של באיירן 0:6 את אריס סלוניקי. באיירן שחיכתה לרגע האחרון לעלות, עשתה את זה בסטייל. גם לברקוזן ידעה לעשות את העבודה והביסה 0:5 את פ.צ. ציריך ועלתה מראשות בית ה'.

יתר משחקי המחזור יערכו מחר (חמישי), ובסיומם ימצאו את עצמן שלוש הראשונות בכל אחד משמונת הבתים בשלב הבא, ואליהן יחברו שמונה הקבוצות שנשרו מליגת האלופות אך סיימו במקום השלישי בבית שלהן. 32 המעפילות יחזרו למעגל המשחקים באמצע פברואר, וימשיכו בשיטת הנוקאאוט המוכרת עד משחק הגמר, שיתקיים ב-14 במאי באיצטדיונה של מנצ'סטר סיטי.

העולות מארבעת הבתים שנסגרו היום: באייר לברקוזן, ספרטק מוסקבה, פ.צ. ציריך, באיירן מינכן, בראגה, בולטון, חטאפה, טוטנהאם, אנדרלכט, בורדו, הלסינגבורג, גלאטסראיי.

בית ז':

חטאפה - אנדרכלט 1:2

למרות שמקומם כבר הובטח בשלב הבא, חטאפה לא הקלה ראש בהתמודדות מול הבלגים. הצרות שבליגה נותנות לחניכים של מיכאל לאודרופ את האפשרות לשחק משוחרר יותר, וגם הניצחון על אנדרלכט מוכיח זאת. מעבר לעובדה שמדובר גם בניצחון נאה, לאודרופ עצמו נקם באנרלכט על ההדחה של ברצלונה, בה שיחק, מגביע המחזיקות בעונת 1989/90. חטאפה תזכה ליריבה נוחה בהגרלה ביום שישי, שכן היא סיימה במקום הראשון בבית.

כבר בדקה השישית פאבלו הרננדז העניק לספרדים את היתרון אחרי שמהלך שלו הסתיים בבעיטה ממרכז הרחבה פנימה. בדקה ה-50 חטאפה הכפילה את היתרון כשפאביו קלסטיני השוויצרי הצליח לכבוש. סיריל ת'ראו הצליח רק לצמק בדקה ה-90.

בית ו':

באיירן מינכן - אריס סלוניקי 0:6

כשהחבל על הצוואר, באיירן מינכן יודעת לעשות את העבודה. למרות הדשדוש בליגה, הבווארים השיגו את הניצחון הענק באליאנץ ארנה שהעניק להם מקום בין 32 הגדולות במפעל ואת ראשות הבית. ואי אפשר שלא להתייחס לזווית הישראלית, כאשר מי שזכה לשפוט את המשחק הוא אלון יפת, שנעזר בדני קרסיקוב ושבתאי נחמיאס הקוונים, ואשר כהן השופט הרביעי.

לוקה טוני החל לנער את הביקורת עליו בדקה ה-25 אחרי שקיבל מסירה מפרנק ריברי, והשלים את העבודה עם בעיטה לפינה השמאלית. החלוץ האיטלקי ניהנה ממסירה מצוינת נוספת של ריברי 13 דקות לאחר מכן כשכבש שער נוסף לקבוצה הגרמנית, וכעת הוא יודע שחובת ההוכחה נודדת כעת לליגה. בהמשך הגיע צמד נוסף של טוני (64, 66) שסגר רביעייה. כריסטיאן לל (78) ופיליפ לאם (81) סגרו את הסיפור וחגגו בגדול.

בראגה - הכוכב האדום בלגרד 0:2

הפורטוגלים ידעו בדיוק מה המשימה שעומדת לנגד עיניהם: ניצחון על הקבוצה החלשה ביותר בבית בכדי להעפיל לשלב הבא. העובדה שבאיירן ניצחה איפשרה לבראגה לעלות, וליהנות בדרך משני שערים של רולאנד לינץ (11) ו-וונדר (66) בדרך לשלב הבא.

בית ח':

גלאטסראיי - אוסטריה וינה 0:0

למרות הניצחון בסוף השבוע במשחק העונה על סיבאספור, גלאטסראיי לא הצליחה להביא את העידוד מהמשחק גם מול אוסטריה וינה, אך בכל זאת עלתה לשלב הבא אחרי שפאניוניוס איבדה נקודות. הטורקים ידעו שהם חייבים ניצחון, אך כנראה שהליגה מעניינת אותם קצת יותר, וכך או כך הם בין 32 הגדולות באופ"א.

פאניוניוס - בורדו 3:2

היוונים שהיו תלויים בעצמם כבר הובילו, אבל בכל זאת איבדו את היתרון ויראו את המשך המשחקים מהבית. ראפיק דייבור כבש מהנקודה הלבנה את שער היתרון לפאניוניוס וגריגוריס מאקוס הכפיל בדקה ה-20. פרננדו קבאנגי צימק כעבור 20 דקות, בנויט טרמולינאס הישווה רבע שעה לסיום ומוימבה הכריע את ההתמודדות ארבע דקות לסיום לבורדו ששמרה על מאזן של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בשלב הבתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בית' ה':

פ.צ ציריך - באייר לברקוזן 5:0

שתי הקבוצות שכבר הבטיחו את עלייתן לשלב הבא יחד עם ספרטק מוסקבה, שיחקו משוחרר ולברקוזן ידעה לנצל את זה כדי לחורר את הרשת בשוויץ חמש פעמים. אחרי התבוסה של הגרמנים בשבת מול ורדר ברמן, השתחרר מעט לחץ כשורטיסלאב גרסקו (19), דימיטרי בוליקין (23, 57), טרנקווילו ברנטה (50) וסטפאן קיסלינג (80) היו שותפים לחגיגה.

טולוז - ספרטק מוסקבה 1:2

הניצחון של החניכים של אלי בופ מהתחתית הצרפתית לא שינה הרבה, שכן טולוז איבדה את האפשרות לעלות עוד לפני מחזור המשחקים. סילבה דוס סנטוס כבש פעמיים (41, 53) לפני שארתם דזיובה (61) הצליח רק לצמק בפנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully