וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ילדים

18.12.2007 / 0:36

ההרכב השני של ארסנל הספיק לניצחון דרמטי 2:3 על בלקבורן ברבע גמר גביע הליגה. גם טוטנהאם בחצי הגמר אחרי 0:2 על מנצ’סטר סיטי

שלב רבע הגמר של גביע הליגה האנגלי יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים: טוטנהאם גברה על מנצ'סטר סיטי בחוץ 0:2. בלקבורן וארסנל כבשו פעמיים כ"א בדרך להארכה שהוכרעה משער של דה סילבה, 2:3 לארסנל בסיום. מחר יתקיים הקרב הגדול בין צ'לסי לליברפול על כרטיס נוסף לחצי הגמר.

בלקבורן - ארסנל 3:2 ( לאחר הארכה)

זה התחיל קל עבור ארסנל, שעלתה הערב בהרכב חסר והשיגה יתרון מוקדם של שני שערים. דיבאי (6) שם את הראשון ואדוארדו דה סילבה, שניצל ניסיון הרחקה כושל של הגנת המקומיים, הכפיל את התוצאה ( 29). אבל אז השתנו הדברים, כשבלקבורן הצליחה לחזור עם צמד של רוקה סנטה קרוז: הראשון (42) לאחר שדחק פנימה מסירת רוחב, והשני (60) לאחר שניצל כדור חופשי של בנטלי ונגח מקרוב פנימה.

בדקת הסיום, מוליכת הפרמיירליג ספגה מכה נוספת עם הרחקתו של דה נילסון, אחרי עבירה גסה על בנטלי, אבל עמדה בלחץ של בלקבורן בהארכה וגם הצליחה לעקוץ בדקה ה- 104: סונג מסר פנימה לדה סילבה שבקור רוח אופייני לא התלבלבל מול השער והיתרון חזר לתותחנים. מזה החבורה של מרק יוז כבר לא חזרה וונגר יכול להמשיך ולפנטז על תואר מרובע.

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 2:0

ג'רמאיין דפו העלה את התרנגולים ליתרון כבר בדקה החמישית. זוקורה מטוטנהאם הורחק בדקה ה-20, אבל הסיטי לא השכילו לנצל את היתרון המספרי בשביל להשוות. סטיד מאלברנק סגר עניין (83) וטוטנהאם ממשיכה במגמה החיובית שלה מאז בואו של חואנדה ראמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully