וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: טל נתן, נתניה לקחה

18.12.2007 / 22:28

המאמן החדש של הפועל באר שבע פגש במוליכת הטבלה, אליצור מכבי נתניה, והפסיד 82:89. מכבי חיפה גברה על לב השרון 75:98

המחזור העשירי בליגה הלאומית בכדורסל הפגיש הערב (שלישי) שתי קבוצות שהיו אמורות להיאבק בצמרת, אבל רק אחת שהגיעה לשם. אליצור מכבי נתניה, שהפסידה לראשונה העונה במחזור הקודם, חזרה למעגל הניצחונות עם ניצחון מול באר שבע, 82:89, לה זה היה משחק ראשון תחת טל נתן. מכבי חיפה רשמה ניצחון על האחרונה בטבלה, הפועל לב השרון, 75:98. יקנעם/מגידו ואליצור קרית אתא נאבקו במשך 45 דקות, אבל בסוף גברו המקומיים 108:116. גבעת שמואל ניצחה בחוץ, 79:91 את מכבי אשדוד.

אליצור מכבי נתניה - הפועל באר שבע 82:89

באר שבע החליפה השבוע את מאמנה, ישראל ברוך, ומינתה במקומו את טל נתן, בתקווה שמאמן הנשים לשעבר ירים בחזרה את הקבוצה לחלק העליון בטבלה, אליו היא שייכת. נתן בוודאי קיווה ליריבה נוחה יותר ממוליכת הטבלה, אבל נתניה, שנחלה את הפסדה הראשון העונה בשבוע שעבר, לא רצתה להתחיל רצף של הפסדים, ולאחר שפיגרה ב-10 נקודות ברבע השני, הפכה את התוצאה, וסידרה פתיחה צורמת לטל נתן. טוני יאנגר בלט עם 22 נקודות בנתניה, ליאור חכמון הוסיף 15. אילון זגורי סיים עם 18 לבאר שבע, אוהד כהן תרם 17.

מכבי אשדוד - גבעת שמואל 91:79

האשדודים ניצחו ארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם, אבל הגבעה נראית מצויין בשבועות האחרונים, ועם הפסד ליגה אחד בלבד ב-10 משחקים, היא חולקת את המקום הראשון עם אליצור מכבי נתניה. נייט קרטר עם 23 נקודות וירון להט עם 22 הובילו את הגבעה, אור בן גורן קלע 18 לאשדוד.

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור קרית אתא 108:116 (בהארכה)

האורחים עשו משהו שאף קבוצה לא זכתה לו העונה, בדמות ניצחון גדול על אליצור מכבי נתניה במחזור הקודם, אבל מול יקנעם/מגידו הם התקשו הרבה יותר. הפתיחה היתה של המארחים, אבל קרית אתא חזרה למשחק ברבע השני, ומאותו רגע השתיים היו צמודות לגמרי. בהארכה נגמר לקרית אתא האוויר, ויקנעם/מגידו רושמת ניצחון נאה מאוד על אחת המתמודדות על המקום הראשון. דורי אסף קלע 26 למקומיים, ניב ברקוביץ' עזר עם 24. דניס קאר קלע 33 לקרית אתא.

הפועל לב השרון - מכבי חיפה 98:75

חניכיו של אבי אשכנזי ניצלו את העובדה שפגשו בקבוצה החלשה בליגה, והשיגו ניצחון חוץ, שאמור לתת להם קצת אוויר במאבק שלהם נגד הירידה. מייק מקיני קלע 27 לחיפאים, דיון תומאס הוסיף 22 ואורן בן חמו תרם 20. מייק מוריסון קלע 16 למפסידים.

מכבי הוד השרון - אליצור יבנה 97:79

הוד השרון זכו בניצחון חוץ יוקרתי בשבוע שעבר כשגברו על הפועל באר שבע, אבל הקבוצה מיבנה רצתה להישאר בצמרת, ועשתה זאת בחוץ, מול הוד השרון. הרבע הראשון סימל את הקצב, כששתי הקבוצות רצות ללא הפסקה. אבל ברבע השלישי נגמרה האנרגיה להוד השרון, ויבנה ברחו עד לסיום בדרך לניצחון קל. ג'ורדן קרדוש קלע 22 ליבנה, גיא קנטור הוביל את הוד השרון עם 20.

מכבי שוהם - בית"ר בנימינה 88:92

במפגש התחתית של המחזור, ניסו בנימינה ושוהם לברוח מהתחתית הבוערת תחת רגליהן. בנימינה עוד הוליכה ב-12 נקודות ברבע השלישי, אבל שוהם חזרה למשחק, הפכה את התוצאה וניצחה משחק חשוב. ארמונד וויליאמס קלע 25 לשוהם, ליאור שגב ענה עם 23 לבנימינה.

הפועל נצרת עילית - אליצור רמלה 86:97

נצרת עילית ממשיכה בדהירתה לצמרת, בזכות 28 נקודות של עופר דיגמל, כולל חמש שלשות, עודד ברנדווין קלע 24, עם חמש שלשות משלו, לרמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully