וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את דן בוס 97:112

18.12.2007 / 22:32

תצוגה נהדרת של אנטוני רוברסון וראמל קארי, שאיכזבו קשות עד כה, סידרו לקבוצה של דן שמיר ניצחון קליל על ההולנדים בגביע יול"ב

הפועל ירושלים עברה הרבה חוויות קשות העונה הרחק ממלחה, אבל במבצר הפרטי שלה היא עדיין בלתי מנוצחת. הערב (שלישי) חילץ האולם הירושלמי עוד ניצחון מרשים מהקבוצה שלו, עם 97:112 על דן בוס במסגרת שלב הבתים בגביע יול"ב.

אבל ניצחונות בית כבר ראינו מירושלים העונה, מה שלא ראינו ממנה עדיין היא תרומה משמעותית מזרים שלא נקראים טימי באוארס. ללא ג'יימי ארנולד הפצוע ואחרי שחרורו של מרכוס סלוטר, הבשורה הגדולה שיצאה מהמשחק היא הגעתם המיוחלת של אנטוני רוברסון וראמל קארי, שאיכזבו קשות עד היום במדים האדומים, והתעוררו לפתע עם משחק מצוין (21 נקודות לרוברסון, 20 לקארי), שעזר לירושלים לדרוס את היריבה ההולנדית הבינונית ברבע השני, ובעיקר הכניס משב רוח מרענן של תקווה בקהל הירושלמי.

מהלך המשחק

בהיעדרו של ארנולד פתח שמיר עם ארז מרקוביץ' בעמדת הסנטר, ואליו הצטרפו בחמישייה דרור חג'ג', טימי באוארס, גיא פניני ושרון ששון. ההולנדים פתחו עם מרסל אארטס, גרג סטיבנסון, יוס פרדריקס, דין אוליבר וג'ייסון וולס.

ירושלים פתחה את המשחק קצת מהוססת והפגינה הגנה רכה למדי, אבל לאט לאט נכנסה למשחק בעזרת האגרסיביות שסיפק ארז מרקוביץ' בצבע, ותודות לדקות טובות של אנתוני רוברסון וראמל קארי, שכל כך איכזבו עד עכשיו. שני הזרים המושמצים הוזעקו במהירות מהספסל, והחלו לצלוף כמו ששמענו שהם יודעים, אבל לא ראינו עד היום. הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים בתוצאה 26:27 לירושלים.

אבל ברבע השני התפוצצה ירושלים על ההולנדים המסכנים, ובניצוחו של טימי באוארס ששיחק באחריות והירבה לחלק אסיסטים לחבריו, התחילה להצמיח את היתרון שלה. שרון ששון איפס את הידית והחל לצלוף מעבר לקשת, גיא פניני הצטרף עם כמה שלשות משלו, אבל חשוב מכך, קארי ורוברסון סוף סוף נראו כמו זרים ראויים. בדקות הסיום של הרבע דן בוס התפרקה לחלוטין, וירושלים סגרה את המחצית בתוצאה 41:61 לזכותה.

ברבע השלישי ביצעה דן בוס קאמבק מינורי וצימקה את הפער לשתיים עשרה נקודות בלבד, אבל ירושלים שוב לחצה על הדוושה, וההולנדים נכנעו בלי יותר מדי מאבק. הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 72:88 למקומיים, והרבע האחרון כבר היה גארבג' טיים למהדרין, כשרוברסון עסק בשיפור מאזן הנקודות האישי שלו וברושם שלו על הקהל שהלך הביתה מבסוט, והמשחק הסתיים בתוצאה 97:112 לירושלים.

קלעו לירושלים: שרון ששון 23, אנטוני רוברסון (5 מ-6 מהשלוש) וטימי באוארס (7 אסיסטים) 21 כל אחד, ראמל קארי 20, גיא פניני 17, ארז מרקוביץ' 7 (8 ריבאונדים), דרור חג'ג' 3 (6 אסיסטים).

קלעו לדן בוס: דארל טאקר 23, גרג סטיבנסון 17, קיס אקרבום 12, מרסל אארטס וג'ייסון וולס 11 כל אחד, יוס פרדריקס 10, דין אוליבר 6, רועי ברקוביץ' 5 ברנדון גריפין 2.

שמיר: "ברור שאנחנו עדיין לא מספיק טובים"

דן שמיר שיחרר חיוך בסיום ואמר: "הימים לא קלים עבורנו והקהל איתנו וזה חשוב מאוד. למרות שג'יימי לא שיחק מה שהוא עשה זה חשוב מאוד, כשהוא קם בבוקר ועשה כל מאמץ לשחק".

לגבי הפער בין המשחק הערב להפסד ברמת גן אמר שמיר: "אלו משחקים שונים וזה קורה לכולם. בהרבה אלמנטים ראו מה לא עובד אצלנו גם הערב. ברור שאנחנו בנויים לא טבעי וננסה לסדר את זה".

שרון ששון, שסיים כקלע הבולט במשחק, אמר: "אם היינו נחושים ברמת גן כמו הערב היינו מנצחים בעשרים הפרש. הקהל שלנו תמיד בא, אנחנו אלה שלא תמיד באים וזה כואב. הייתי חייב לקחת על עצמי הרבה יותר הערב, בגגל ההעידרות של ג'יימי ואני שמח שזה הצליח".

אנתוני רוברסון סיכם את הערב המוצלח שלו ושל הקבוצה: "ידענו שאנחנו צריכים את הניצחון. אנחנו עובדים על זה, ויש לנו הרבה כדורסל לתת. כל מה שיש לנו זה עצמנו, והאוהדים היו מאחורינו היום. הראנו הרבה אופי היום".

ראמל קארי הוסיף: "הקפטן שלנו, ארז מרקוביץ' עשה אתמול פגישה, כולם דיברו ויצאנו מחוזקים ממנה, ועשינו את העבודה".

  • עוד באותו נושא:
  • יול"ב קאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully