וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנצרת מודים לקאקה

יצחק סולומון

18.12.2007 / 19:14

שחקן השנה בעולם העביר את כספי הפרס לבית החולים האיטלקי בעיר ועורר התרגשות אצל המנהל חבראג'ה: "אדם אציל נפש"

בבית החולים האיטלקי "המשפחה הקדושה" בנצרת, בכלל לא הופתעו כאשר שמעו כי כדורגלן השנה של פיפ"א, הברזילאי קאקה ממילאן, תרם את סכום הפרס, כ- 750 אלף שקל, לבית החולים שלהם. "יש קשר חם מאוד בינינו לבין מילאן", אומר מנהל בית החולים, ד"ר חרבאג'ה, ומשבח את תרומתו של קאקה. את הקשר עם המועדון האיטלקי יצר לפני שנים רבות מנכ"ל בית החולים, ד"ר ג'וזף פרנציולה, יליד איטליה, שמאז מקפיד לשמור על קשר הדוק איתם.

ד"ר חרבאג'ה: "מילאן עושה למען בית החולים המון דברים ותורמת רבות לקהילה בנצרת והסביבה. אני מצדיע להם ולקאקה על התרומה. הוא אדם אציל נפש. התרומה שלו מחממת את הלב והלוואי ויהיו עוד הרבה אנשים שיילכו בדרכו".

בבית החולים האיטלקי בנצרת אמרו כי התרומה מיועדת להקמת מחלקת טיפול נמרץ חדשה. הם אמרו כי בבוא היום, כאשר תושלם הקמת המחלקה, ידאגו להזמין את קאקה באופן אישי לגזור את הסרט ולחנוך את המקום.

רק לפני חודשיים הגיעו נציגי מילאן לבית החולים האיטלקי בנצרת, לחנוך מחלקת פגייה חדשה, לה תרמו מאות אלפי שקלים. מדובר בהעתק מדויק של הפגייה בבית החולים במילאנו. המועדון האיטלקי אף מימן את ההשתלמות של הרופאים מנצרת באיטליה.

המנהל, ד"ר חרבאג'ה, אמר כי הוא מאמין שלא ירחק היום בו מילאן תגיע למשחק חגיגי בארץ. במקרה כזה, מיותר לציין שההכנסות יהיו לטובת בית החולים האיטלקי בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully