וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לגליל במשחק הראשון בלי קנטי

18.12.2007 / 21:55

אחרי ההתפטרות של קנטי ועם מקום אחרון בליגה, נפלה על גליל דינמו מוסקבה האיזורית. הרוסים ניצחו כצפוי, 73:82, מוסינזון הצטיין

הפועל גליל עליון התחילה הערב את העידן שאחרי אלי קנטי, במשחק, שעל הנייר, נראה כמו קרב אבוד מראש. עם מאזן עלוב של ניצחון אחד משישה משחקים, בשלב הבתים של היול"ב, חיכתה לקבוצה הישראלית חבורה רוסית עם מאזן בדיוק הפוך, היישר מהמקום הראשון - דינמו מוסקבה האזורית.

גליל, בהדרכה, כנראה חד פעמית, של נתי כהן, פתחה מצוין, הובילה כמעט לאורך כל המחצית הראשונה, אבל בזה זה נגמר. במחצית השנייה הרוסים השתלטו בלי הרבה מאמץ על המשחק כשהם מנצלים חולשה הגנתית גדולה של בראון וקמפבל. מוסינזון היה מצוין (16 נקודות, תשעה ריבאונדים), אבל ביום שדורון שפר חוזר להשקיף על הכדורסל מהצד עם אפס נקודות, לא היה לגליל שום סיכוי. הקבוצה הצפונית, שעוברת את אחת העונות הגרועות שלה בעשור האחרון, איבדה בעקבות ההפסד את הסיכוי האחרון לעלות שלב ביול"ב ותצטרך להתרכז במאבקי ההישדרדות בליגה.

מהלך משחק

גליל פתחה טוב ועלתה ל 0:5 מהיר. הרוסים לא התרגשו וחזרו לפיגור מינימלי 8:7. שלושה איבודי כדור לרוסים בדקות הראשונות, שנראה שבאו מעט שאננים. מוסקבה עלתה ליתרון ראשון, 8:9, אחרי 4 דקות של משחק, אבל מוסינזון וקמפבל, בשני סלים נאים, החזירו את גליל להובלה.

לקראת סיום הרבע, גליל שומרת על היתרון הקטן, כשקמפבל מוביל אותה עם 7 נקודות. משחק טוב גם למוסינזון ויוגב אוחיון. קמפבל העלה ל-7 הפרש עם סל לאחר ריבאונד נוסף של מוסינזון. רבע ראשון מצוין לגליל, למרות ששפר, עדיין לא בעניינים.

ניקסון ובראון עלו ל 8 הפרש בתחילת הרבע השני, אבל צ'טמן בשלשה מהירה וויווצ'ב בחדירה קלה, סגרו את ההפרש. מוסינזון זרק אייר בול ושלה מהצד השני סידרה יתרון לרוסים. גליל איבדה מהתנופה ונראה שהקבוצה של ירמין מתחילה לבטא את היתרון האיכותי שלה. דימטרייב העלה מהעונשין ל-4 הפרש. גליל לא נשברה ולקראת סוף המחצית חזרה לשיוויון בזכות סלים של ניגוט וקמפבל.

הרוסים פתחו חזק את החצי השני, ועלו במהירות להפרש 4. מוסינזון בחדירה החלטית קלע נקודות ראשונות לגליל, ואוחיון הישווה. 10 נקודות כבר למוסינזון המצוין. ליידל (9 נקודות)ודימיריב העלו את הרוסים ליתרון 5. קמפבל נחלש מאוד מאז הרבע הראשון וגליל פחות טובה ברבע הזה והירבתה לאבד נקודות.

בראון עם סל ועבירה שבר בצורת ארוכה של המקומיים אבל שפר עדיין ללא נקודות, גם אחרי שלושה רבעים. הרוסים סגרו את הרבע ביתרון 5 והם בשליטה במשחק.

טופורוב, בשני סלים מהירים בתחילת הרבע האחרון, ניצל הגנה נירפת מאוד של בראון ולואיס. גליל ניראת כמי שמתחילה לוותר על המשחק, כשהיתרון של האורחים צמח ל 9. הדקות האחרונות כבר היו לפרוטוקול, כשהרוסים מטיילים להנאתם בצבע.

קלעים:
גליל: גילי מוסינזון 16, מייק קמפבל 15, יוגב אוחיון 12, ג'אי לואיס 9, ארון ניקסון 5, ג'וש ניגוט 3. שפר ללא נקודות.
מוסקבה: סרגיי טופורוב 17, טרל ליידאי ופדור דימטריב עם 14 כ"א, מיר צ'טמן 11

"חייבים לצאת לדרך חדשה"

נתי כהן, המאמן הזמני, היה מעודד בסיום המשחק וניסה לראות הצד החיובי: " 82 נקודות לקבל מהם זה לא רע. הם אחת הקבוצות הטובות ביותר במפעל, והם מענישים. פחדתי שנתפרק כי היו לנו את הסימנים נגד קבוצות פחות טובות, אבל היינו חזקים מבחינה מנטלית, והחבר'ה היו טובים. צריך להחזיר לחבר'ה את האמונה שאפשר לנצח. איבדנו כדור או שניים וזה עושה את ההבדל אם משחקים נגד קבוצה טובה".

על העידן החדש בראשותו של דני פרנקו, אמר נתי כהן : "גליל חייבת לצאת לדרך חדשה, יש פה חומר שחקנים טוב, חייבים לחזור לשחק את סגנון המשחק שגליל יודעת לשחק, ולברוח מהתחתית. כרגע אנחנו במקום לא קל, אבל אם נצליח להחדיר את הביטחון לשחקנים, אפשר לצאת לדרך טובה"

גילי מוסינזון, נקודת האור היחידה הערב בגליל סיפר על היום המוזר שעבר על הקבוצה: "ההנהלה עשתה לנו שיחה, יום קשה. לא קל שאחד מאיתנו עוזב.זה מה שאכזרי בספורט, שלפעמים מאמן משלם מחיר על כישלון. עלינו בהרבה אנרגיות, נתי כהן מאמן מוכשר והוא ניהל את המשחק יוצא מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully