וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוס סנטוס ייעדר שלושה חודשים

רגב גולדמן

18.12.2007 / 17:43

הבלם של הפועל תל אביב נפצע באימון המסכם ברגלו, ולא ישחק מול אלבורג. אלי גוטמן: "אני מתייחס למשחק הזה בשיא הרצינות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

בלם הפועל תל אביב, גבריאל דוס סנטוס נפצע הערב (שלישי) באימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול אלבורג הדנית מחר באיצטדיון בלומפילד במחזור האחרון של שלב הבתים בגביע אופ"א, ופונה לבית החולים תל השומר, כשהוא מלווה בדוקטור לפינקוף. לשחקן קרע ברצועה הפנימית של הברך, והוא אמור לעבור בדיקת MRI. זמן ההחלמה המשוער לפציעה מסוג זה הוא שלושה חודשים, ובקבוצה מאוד מודאגים ומקווים מאוד שזמן החלמתו יהיה מהיר מהצפוי, אחרת הוא ככל הנראה סיים את העונה. אלי גוטמן יסיט ככל הנראה את מזו אנסומבו לעמדת הבלם, לצידו של רמי דואני וביברס נאטכו.

גוטמן: "הלוואי וננצח את המשחק הזה"

גוטמן ערך הערב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר, ולא הסכים עם הטענות כאילו המשחק מחר יהיה חסר חשיבות. "אני אישית מתייחס למשחק הזה בשיא הרצינות, ומתכוון לעלות בהרכב הכי רציני שיש לי. אתמול צפיתי במשחקים שלהם, ולמרות שהחלוץ שלהם, ראדה פריצה, לא ישחק, משחק ההתקפה שלהם די שוטף, ויש להם שחקנים טובים מאוד בחלק הקדמי, כמו אנדראס יוהנסן, כמו קורט שהוא סגן מלך השערים בליגה שלהם".

עם זאת, מאמן הפועל תל אביב יודע כי המשימה לא הולכת להיות פשוטה. "אנחנו משחקים נגד קבוצה שיוצאת לפגרת החורף במקום הראשון בליגה הדנית". גוטמן גם התייחס לנסיון שיש לו באירופה, עם הפועל חיפה: "עברתי כבר קמפיין אחד באירופה, ואני אעשה את המקסימום כדי שהקבוצה תיראה כמה שיותר טוב". כשנשאל האם יצליח להרים את הקבוצה לקמפיין אירופאי מוצלח, אמר גוטמן: "אנחנו בתקופה פחות טובה, זאת לא אותה תקופה כמו שהיתה לי בהפועל חיפה או כמו בקמפיין של דרור קשטן באירופה, אבל השחקנים מגיעים בלי העול של הליגה. הם צריכים להגיע, להנות ולייצג את המועדון. אם יש קבוצה טובה, היא צריכה להיות טובה גם באירופה וגם בליגה. יכול להיות שזה עניין של מנטליות".

"הדנים לוחצים חזק במרכז השדה, ואם נדע להתמודד עם זה, נגיע למצבים. עבדנו על זה היום באימון. אני מקווה שהשחקנים שישחקו יביאו יכולת, עם תקיפה של המגינים. שנראה כמו קבוצה שיודעת ליזום. אנחנו צריכים להתייחס למשחק הזה בשיא הרצינות ולתת לנו צ'אנס לעלות לשלב הבא". גוטמן התייחס גם למשמעות של עליה לשלב הבא: "אם נעלה, זה שווה כסף, ניקוד לקבוצות הישראליות, ככה שזה חשוב לנו. הלוואי וננצח את המשחק הזה". אלא שכדי שזה יקרה, אנדרלכט חייבת להפסיד בחטאפה, אבל גוטמן אופטימי. "אני מאמין שיהיה פייר פליי במשחק בספרד".

לגבי כמות הכרטיסים הנמוכה שנמכרה, אמר המאמן: "הפועל תל אביב זה מועדון גדול ואמרתי כבר מה דעתי על הקהל שלנו. האוהדים שלנו כואבים את המצב ואני יכול להבין אותם. אם היינו בצמרת הטבלה, האצטדיון מחר היה מלא".

עוזר מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, נקנס היום בעשרת אלפים שקלים ובהרחקה על תנאי לארבעה משחקים, בעקבות הרחקתו ביום ראשון בהפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי. אבוקסיס הורחק בעקבות דברים שאמר לקוון ולשופט המשחק, אלון יפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully