וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסל העצמי של אוהדי חולון

שגיא ניר

18.12.2007 / 17:40

אוהדי חולון חילקו מנשר רווי נאצות ואיומים במשחק מול ראשון לציון, המפחית את הסיכוי להמתקת עונש 8 המשחקים ללא קהל שעומד נגד הקבוצה. הערעור בפרשת החזיז נדחה

"אבנר קופל צבוע ומלשין", "שוקי קרמר מניאק של עורך דין", "עדלי מרכוס מנאק מושחת ומהמר", "חיים אוחיון כדאי שתיזהר" ו"עדי גורדון מת".

אלו רק חלק ממשפטי השטנה במנשר שחילקו אוהדים של הפועל חולון במשחק הליגה מול מכבי ראשון לציון ביום ראשון, והגיע לידי וואלה! ספורט. האוהדים, המשתייכים על פי המנשר לארגון האוהדים "שער 3", מפנים בו הרבה יותר מאצבע מאשימה על האשמים, לדידם, בעונש שספגה הקבוצה מבית הדין המשמעתי.

כזכור, עונש שמונת משחקי הבית ללא קהל שספגה חולון יכול להיות מומתק בדיון בועדת המשמעת בתחילת מרץ. עם זאת, ייתכן שהמנשר הנ"ל (המופיע בתמונה) ישמש כחלק מהראיות באותו דיון. ביציע אוהדי חולון נכח ביום ראשון משקיף מטעם איגוד הכדורסל, כהמשך למעקב אחרי אוהדי הקבוצה שקבעה ועדת המשמעת בעקבות אירועי מלחה.

היועץ המשפטי של האיגוד, עו"ד שוקי קרמר, שמוזכר אף הוא במנשר, שוקל להעמיד בגללו את הפועל חולון לדין משמעתי. בנוסף, עשויה הקבוצה לעמוד לדין על גרימת נזק לכיסאות באולם בראשון לציון, שבועיים אחרי שגרמו נזק לכיסאות באולם באשקלון.

נדחה ערעור חולון על העונש בפרשת החזיז

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה את ערעורה של הפועל חולון על העונש שנגזר עליה בעקבות אירוע זריקת החזיז במלחה. המשמעות: הקבוצה תמשיך לרצות את עונשה, הכולל שמונה משחקי בית ללא קהל והקמת תכנית חינוכית למניעת אלימות, שעתידה אם וכאשר להביא לקיזוז עונשה לארבעה משחקי בית ללא קהל בלבד.

בהחלטת בית הדין נכתב כי "הונחה תשתית ראייתית מספקת להיות משליך החזיז ושותפיו לפעולה, חלק מקהל אוהדי חולון", וכי "העבירות בהן מדובר הן עבירות קבוצה ואין הן נזקקות למושג האחריות השילוחית".

באשר טענת חולון בדבר אחריותה של מארחת המשחק, הפועל ירושלים, נכתב כי "האחריות להתנהגות אוהדים מוטלת על הקבוצה שאלו אוהדיה. אשר לקיום החובות החלות לפי התקנון על הקבוצה הביתית, הרי עמדה גם עמדה בהם הפועל ירושלים שאף הכפילה מספר השוטרים והסדרנים".

בית הדין אף דחה את הערעור על חומרת העונש, אך הדיינים קבעו כי "יתכן כי אם אנו היינו יושבים במקומם של חברי בית הדין המשמעתי היינו מוציאים לנכון להקל, במידת מה, בעונש שהוטל על הקבוצה".

כזכור, ב-11 בנובמבר אירחה הפועל ירושלים את הפועל חולון, כשמעט יותר מדקה לסיום המשחק הושלך חזיז אל הפרקט, ממנו נפצע המאבטח יואב גליצנשטיין. החשוד במעשה, יוסי מלאך, הזדהה כאוהד חולון, וכעבור שבועיים הורשעה הקבוצה בסעיפים של התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, יחד עם סעיף המטיל על הקבוצה אחריות שילוחית להתנהגות אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully