וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני סכנין: רוסו לא יפתח

מליקסון יחליף את הקרואטי בגמר גביע הטוטו (רביעי, 19:00). שתי הקבוצות יעלו בהרכבים חזקים, 2,000 אוהדים ילוו את סכנין לרמת גן

במכבי חיפה מתכוננים ברצינות לקראת גמר גביע הטוטו מחר (רביעי, 19:00) מול בני סכנין. למעט אייל משומר הפצוע, לרשותו של רוני לוי עומד הרכב כמעט מלא. שחקני הסגל שלומי ארבייטמן, אלירן דנין ורוני גפני, שבכל מקרה לא היו אמורים לפתוח בהרכב, ייעדרו. את מקומו של משומר צפוי למלא אלון חרזי. הקשר ג'ובאני רוסו לא יפתח בהרכב מחר בשל עומס. רוסו שותף, כזכור, בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה, שניים במסגרת הליגה ואחד בגביע, בתוך שבוע אחד.

כזכור, אתמול יצאה הקבוצה לארוחת גיבוש במסעדת "פאפגאיו", שבבעלות שחקן הקבוצה, אלון חרזי. כזכור, מדובר בארוחה שהיא למעשה הקנס שהטיל על עצמו דקל קינן, בעקבות הרחקתו מהמשחק מול בני סכנין בשבוע שעבר. האווירה בין שחקני מכבי חיפה הייתה טובה ובמהלך הערב אפילו "סידר" הקשר ג'ובאני רוסו מתיחה שכמעט עלתה ביוקר לדקל קינן. רוסו שאל את חרזי האם קינן הוא זה שמשלם עבור הארוחה. חרזי הנהן לחיוב ורוסו השיב: "תביא לי את בקבוק היין הכי יקר". חרזי חזר עם בקבוק שעלותו 700 שקלים. רוסו שם לב שקינן לא ממש מאוהב ברעיון ואמר לחרזי: "זה נראה לי בקבוק מצוין, תביא עוד חמישה כאלה".

חרזי שיתף פעולה בעוד קינן מחליף צבעים כזיקית וכך גם כרטיס האשראי שלו. בשלב הזה רוסו החליט לרחם, ירד מהרעיון היקר והדופק של הבלם חזר לסדרו. בהמשך הערב, חגגו השחקנים יום הולדת לניר דוידוביץ'. לאחר מכן, קינן ביקש לומר כמה מילים לשחקנים: "אני מקווה שנצא לפגרה עם חיוך אחרי הערב הזה ובפעם הבאה שנתראה בנסיבות יותר חיוביות".

נציגיו של שלומי ארבייטמן עדיין לא מצאו זמן להיפגש עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לחתימת החוזה. הצדדים, כזכור, סיכמו שהחלוץ יחתום בקבוצה עד עונת 2010/2011.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי (שי מימון), דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; פאוליניו, גוסטבו בוקולי, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב; רנאטו, יניב קטן.

"הגענו לסוף, בואו נעשה עוד מאמץ"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, ערך לחניכיו הבוקר (שלישי) אימון אחרון ומסכם לקראת גמר גביע הטוטו, מחר מול מכבי חיפה, באצטדיון רמת גן. לוי ערך אימון קליל, ובסיומו הקרין לשחקנים קטעי וידאו של מכבי חיפה. אלישע לוי אמר לחניכיו: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה. הגענו לסוף, בואו נעשה עוד מאמץ, ניקח את הגביע, ונצא שמחים לחופש".

לוי יעלה בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו. באימון היום לא תרגל המאמן בעיטות מהנקודה הלבנה, למרות שבחצי הגמר הזדקקה קבוצתו לפנדלים כדי לגבור על בני יהודה ולהעפיל לגמר. בסכנין מצפים שכ- 2000 אוהדים יגיעו לרמת גן ויעודדו את הקבוצה. הקפטן, מאיר כהן, יישב בשבוע הבא עם יושב הראש, מאזן גנאים, וידון עמו על גובה הבונוס שהשחקנים יקבלו.

"הגענו עד כאן", אמר הקשר חאלד חלאיילה, "אין דרך חזרה. אנחנו רוצים לחזור עם הגביע ולשמח את האוהדים שלנו. זו תהיה מתנה יפה לרגל החג". אפרופו החג, השחקנים המוסלמים של הקבוצה קיבלו היום סלסלות ממתקים לחג. השחקנים הנוצריים יקבלו בחג המולד, היהודים כבר קיבלו בראש השנה.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, אילה יבוריאן.

עדכון ראשון 18.12.07 14:24
עדכון אחרון 18.12.07 19:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully