וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדאו: "המטרה ברורה, להעפיל לליגת העל"

18.12.2007 / 14:11

גילי לנדאו, מאמנה החדש של הפועל באר שבע הוצג במסיבת עיתונאים ואמר: "כשאתה רוצה להגיע רחוק, תציב לעצמך רף גבוה"

מערכת וואלה!

וידאו: באדיבות חדשות HOT בדרום

גילי לנדאו, שמונה אמש (שני) למאמנה החדש של הפועל באר שבע, הוצג הבוקר במסיבת עיתונאים, לצידם של בעלת הקבוצה, אלונה ברקת, מנכ"ל המועדון, ירון בראון והמנהל המקצועי, ויקו חדד. לנדאו, לו זו הקדנציה השנייה בב"ש בשנתיים האחרונות, החליט לפתוח את האירוע התקשורתי בהתייחסות לקבוצה מהכיוון המקצועי: "אני אעשה את כל הדברים כדי להכיר את הקבוצה. אני לא תייר בכדורגל הישראלי".

לנדאו גם הגיב לשאלות המתבקשות על רכש שיתבצע בפגרה הקרובה: "לא נביא מישהו ברמה של מישהו אחר שנמצא בקבוצה. אם נחליט באמת לעשות רכש, ננסה להביא מישהו שבאמת יכול לשדרג את הקבוצה. אמרתי כבר בעבר שאין הנאה בכדורגל זולת הצלחה וניצחונות. בשנה שעברה היה לנו סגל שאיתו ניסיתי לשחק כדורגל שיענג את הקהל. כשאני מדבר על איזון אני הייתי מגדיר את זה ככה: אם לא נגן נפסיד ואם לא נתקיף גם נפסיד".

"לא אתווכח לגבי הקדנציות הקודמות", הוסיף המאמן החדש, "זה לא המקום ולא הזמן. המטרה ברורה, לנסות להעפיל לליגת העל. כשאתה רוצה להגיע רחוק, תציב לעצמך רף גבוה. האידיאל בכדורגל זה שילוב של יעילות ויופי, אם נצטרך לבחור נבחר ביעילות וזה יביא איתו את היופי".

"באר שבע באופי שלה דורשת מהקבוצה משחק אטרקטיבי, שוטף, יוזם", אמר מנכ"ל המועדון, ירון בראון, "גילי היה חלוץ כזה ומאמן כזה. יש לנו תשתית נהדרת של צעירים, כאלה שכבר היום נמצאים בסגל הבוגר ובקבוצת הנוער. אין לנו ספק שאם הפועל באר שבע מסתכלת קדימה, אחד היעדים המרכזיים היא התשתית, לעבוד איתם נכון. זאת מטרה לא פחות חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully