וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו יחתום בגליל לעונה וחצי

שגיא ניר

18.12.2007 / 20:04

מאמן גלבוע/עפולה בעונה הקודמת סיכם בקבוצה בה שימש בעבר כעוזר מאמן. יחליף בתפקיד את אלי קנטי שהודיע על התפטרותו

דני פרנקו צפוי לחתום מחר (רביעי) על חוזה לעונה וחצי בהפועל גליל עליון. פרנקו יחליף בתפקיד את המאמן המתפטר של הגליל, אלי קנטי.

פרנקו, שהיה בעבר עוזר המאמן בגליל ועבד תחת המאמנים שי מינסטר וארז אדלשטיין, סיכם בקבוצה הצפונית לאחר שהועדף בתפקיד על פני עוזרו של אלי קנטי, נתי כהן. בעונה שעברה הדריך פרנקו את העולה החדשה הפועל גלבוע/עפולה למקום השישי המפתיע, כששנתיים קודם לכן העלה את עירוני רמת גן לליגת העל.

אחרי פתיחת עונה חלשה, שכללה מספר תבוסות מביכות ביול"ב קאפ והידרדרות למקום האחרון בליגת העל, התפטר קנטי, שמונה הקיץ לאימון הקבוצה לאחר עזיבת עודד קטש למכבי תל אביב. בגליל, שבחנו שמות של מועמדים רבים, בחרו לבסוף במפתיע בקנטי, למרות שהאחרון לא אימן בליגת העל במשך שבע שנים. הגליל צברה תחת קנטי מאזן עלוב של 6:2 בליגת העל, וביול"ב קאפ עומדת על מאזן 5:1, כולל הפסד כפול לגמונדן האוסטרית ותבוסה ביתית לפרייבורג השוויצרית.

במסיבת העיתונאים הערב (שלישי), כ-40 דקות לפני פתיחת משחקה בגביע יול"ב מול דינמו מוסקבה האיזורית, הודיע קנטי רשמית על עזיבתו. את המשחק הערב יעביר עוזר המאמן נתי כהן. "התקשרתי לבעלים, והודעתי שאני לוקח אחריות על ההפסדים בשביל לעשות שינוי לקראת עתיד טוב יותר", אמר קנטי במסיבת העיתונאים. "נפרדנו בהסכמה מלאה. חשוב שיהיה כדורסל טוב בגליל, ואני מאמין שכך יהיה".

קנטי נשאל לגבי הסיבות שהובילו לקדנציה האומללה שלו בצפון, אבל סירב להיכנס לניתוח: "זה לא הזמן לעסוק בסיבות, מה שקובע זה השורה התחתונה. צריך להביא ניצחונות, ולא הבאנו את זה".

קנטי, בן 50, החל את דרכו כמאמן בקבוצות הנוער של מכבי רמת גן ומכבי תל אביב, ואימן בליגת הבוגרים הבכירה את בית"ר תל אביב, לפני שהפך לעוזר המאמן ואז למאמן מכבי תל אביב בעונת אובדן האליפות בעונת 1992/3. בהמשך אימן את עירוני רמת-גן, גבעת שמואל, הפועל חולון, מכבי קרית מוצקין, מכבי חדרה ובני הרצליה, והעונה חזר כמאמן גליל עליון.

עדכון ראשון: 18.12.07 13:21
עדכון אחרון: 18.12.07 20:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully