וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף: תמונת מצב

18.12.2007 / 10:03

מי תשיג את הביתיות ב-NFC, מי תגיע לפוקסבורו, האם פיטסבורג תהיה בחוץ ומתי הג'איינטס יפסיקו להסריח? תשובות חלקיות לשאלות

תמונת הפלייאוף בשתי החטיבות מתחילה להתבהר, כשהעונה, לפחות כך נדמה כרגע, אין את המתח שהיה בשנים הקודמות. לפניכם סקירה של המועמדות, כשאת ניתוח הסיכויים הריאליים של כל קבוצה נשאיר לשבוע הבא. נפתח ב-AFC.

1. ניו אינגלנד (0:14) - הבטיחה ביתיות עד לסופרבול
2. אידיאנפוליס (2:12) - הבטיחה מקום שני ושבוע חופש
3. פיטסבורג (5:9) - עדיין לא עלתה לפלייאוף
4. סן דייגו (5:9) - הבטיחה את ראשות ה-AFC מערב
5. ג'קסונוויל (4:10) - הבטיחה מקום בפלייאוף
6. קליבלנד (5:9) - עדיין לא עלתה
------------------------------------
7. טנסי (6:8)

התמונה ב-AFC עלולה להסתבך השבוע, בעיקר אם פיטסבורג וקליבלנד יפסידו. במקרה של ניצחונות של השתיים (פיטסבורג בסט. לואיס וקליבלנד בסינסינטי) והפסד של טנסי לניו יורק ג'טס, המחזור האחרון ישוחק על קרבות מיקום. נכון לעכשיו נראה שהסטילרס, שמשחקים מול הראמס ובולטימור, יעלו. הבראונס, גם במקרה של הפסד בסינסינטי, יארחו במחזור האחרון את סן פרנסיסקו. הניינרס, צריך להזכיר, מנעו אשתקד מדנבר העפלה כשניצחו את הברונקוס בביתם. טנסי תצא במחזור האחרון למשחק באינדיאנפוליס עם סיכוי טוב לנצח, שכן הקולטס יעלו בהרכב חסר למשחק חסר משמעות מבחינתם, אבל הסיכויים לא תלויים בה.

NFC: פחות מסובך מבעבר

ב-NFC המצב די דומה.

1. דאלאס (הבטיחה שבוע חופש) 2:12
2. גרין ביי (הבטיחה שבוע חופש) 2:12
3. סיאטל (הבטיחה את אליפות המערב) 5:9
4. טמפה ביי (הבטיחה את אליפות הדרום) 5:9
5. ניו יורק ג'איינטס (5:9)
6. מינסוטה (6:8)
---------------------------------
7. וושינגטון, ניו אורלינס 7:7

כמו ב-AFC, גם כאן יש לנו מצב די פתור אצל חמש קבוצות. הג'איינטס יכולים להבטיח העפלה במקרה שינצחו את הבילס בבפאלו או את ניו אינגלנד בבית. בהחלט לא משחקים קלים. גם אם יפסידו בשני המשחקים, הם צפויים להיכנס, שכן מינסוטה נפגשת עם הרדסקינס השבוע. במקרה של הפסד של וושינגטון, היא בחוץ. מינסוטה תוכל עדיין להיכנס אם תפסיד, אבל זה יהיה קשה יותר, כי שובר השוויון יהיה שייך לרדסקינס. לוייקינגס יש משחק דנבר במחזור האחרון, הרדסקינס מארחים במשחק רצח את הקאובויס. ניו אורלינס תארח את פילדלפיה ותשחק בחוץ מול שיקגו, שעשויה להדיחה בפעם השניה בתוך שנה, לאחר שגברה עליה בגמר ה-NFC אשתקד. בכל מקרה, הסיינטס לא תלויים בעצמם. על שוברי השוויון בין הקבוצות נסתכל, כמו ב-AFC, לאחר משחקי סוף השבוע הקרוב.

בין ארבע הראשונות יש רק קרבות מיקום. דאלאס תבטיח ביתיות עד לסופרבול אם תנצח בקרוליינה ובוושינגטון, או אם לא תפסיד יותר משחקים מגרין ביי. לפאקרס יש משחקים בשיקגו ונגד דטרויט, ובמידה שינצחו משחק אחד יותר מדאלאס (שמחזיקה בשובר השוויון בזכות הניצחון במפגש ביניהן), הדרך לסופרבול תעבור בלמבו פילד. סיאטל מחזיקה בשובר השוויון מול טמפה ביי לאחר שהכניעה אותה במהלך העונה. לסיהוקס מפגש ביתי עם בולטימור ומשחק באטלנטה, הבאקנירס ייצאו לסן פרנסיסקו ויארחו את קרוליינה.

* אמרנו תשובות חלקיות, משום שלשאלה מתי הג'איינטס יפסיקו להסריח אין לנו תשובה (לפחות לא כל עוד איליי מאנינג הוא הקוורטרבק שלהם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully